در فصل پاییز به کجا سفر کنیم؟

0

زیبایی های پاییز در نقاط مختلف دنیا

 

روزهای آخر فصل گرم و زیبای تابستان را می گذارانیم. درست است تابستان فصل سفر است ولی هر فصلی برای خود جذابیت هایی دارد. پاییز هم یکی از زیباترین فصل های این کره خاکی است. با خواندن این مطلب می توانید تصمیم بگیرید پاییز کجا سفر کنید و از زیبایی های این فصل لذت ببرید.

 

با ما همراه باشید تا ببینید نقاطی از دنیا قدرت و عظمت خداوند را به رخ ما خواهند کشید.

 

جاده Cabot Trail

مکان : نوا اسکوشیا، هلیفکس، کانادا

جاده Cabot Trail در استان نوا اسکوشیا مرکز هلفیکس در کانادا قرار دارد. این جاده در اطراف ساحل شمالی جزیره کیپ برتون ساخته شده است. نام محلی این بزرگراه Trunk 30 است. جاده ای بسیار زیبا برای یک سفر پاییزی لذت بخش.

 

سواحل شرقی مریلند

مکان : مریلند، ایالات متحده آمریکا

شبه جزیره دلمورا در سواحل مریلند تابستان بسیار زیبایی دارد. ولی پاییز این جزیره چیز دیگریست. این منطقه  سال هاست که با بازار کشاورزان، جشنواره های محلی و پارک های منطقه ای پر شده است. می توانید در کنار مزارع ذرت و کدو تنبل پیک نیک برگزار کنید و خوش بگذرانید. در امتداد خط ساحلی این منطقه مناظر بینظیر پاییزی شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

سینت پل-مینیاپولیس

مکان : مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا

سینت پل-مینیاپولیس یک منطقه شهری است که پیرامون رودخانه‌های رود میسیسیپی، رود مینه‌سوتا و سینت کرویکس ساخته شده است. این منطقه به خاطر دو شهر بزرگش، مینیاپولیس و سنت پل، مینه‌سوتا که به ترتیب پرجمعیت ترین شهر و پایتخت مینه‌سوتا هستند، معمولاً به شهرهای دوقلو مشهور است.

 

حتما باید پاییز شهرهای دوقلو را ببینید. رانندگی در امتداد خیابان پارک Minnehaha در مینیاپولیس یا خیابان Summit در سنت پل، یا پایین رودخانه شما با منظره ریزش برگ ها در پاییز بصورت واقعی آشنا می کند. پیاده روی و دوچرخه سواری در هوای مطبوع و دلپذیر پاییزی در نزدیکی ایالت فورت سیلینگ و پارک ایالت آفتون از دیگر جاذبه های این منطقه دیدنی است. از دیگر جاذبه های گردشگری مینه سوتا خرید در این منطقه است.

 

مطالب مرتبط
جدیدترین عکس‌های الناز شاکردوست در اینستاگرام

Cape Cod

مکان : ماساچوست ، ایالات متحده آمریکا

جمعیت کیپ کید بعد از اتمام فصل تابستان کمتر می شود و پاییز فصل خوبی برای لذت بردن از فضای زیبا و مینیاتوری این منطقه است. پیشنهاد ما پیاده روی ، دوچرخه سواری و چیدن زغال اخته در تپه های زیبای این منطقه است.

 

Fontainebleau

مکان : جنوب پاریس، فرانسه

این منطقه جنگلی در جنوب پاریس واقع شده است. منطقه ای جادویی و رقیب بزرگ منطق پاییزی در آمریکا. حداقل یکبار در زندگی خود باید به اینجا سفر کنید. کوهنوردی در این منطقه و گذراندن وقت در جنگل های پاییزی شما را با شگفتی های فصل پاییز آشنا خواهد کرد.شکلات های مردم این منطقه نیز بسیار معروف است حتما امتحان کنید.

 

کوه جکسون هول

مکان : وایومینگ، ایالات متحده آمریکا

وایومینگ ایالتی در مناطق کوهستانی غرب ایالات متحده است. این ایالت از لحاظ وسعت در جایگاه دهم قرار دارد، اما دومین ایالت کم‌جمعیت آمریکا است. دو سوم غربی ایالت را کوه‌ها و مراتع دامنه شرقی رشته‌کوه راکی تشکیل می‌دهند، در حالی که یک سوم شرقی دشت مرتفعی است که با نام بالادشت شناخته می‌شود.

 

بعد از یک پیاده روی طولانی، تماشای خورشید پاییزی و نوشیدن چای داغ در کنار کوه جکسون هول از رشته کوه های وایومینگ واقعاً می چسبد!

 

لوز

مکان : دلاور، ایالات متحده آمریکا

دلاوِر  ایالتی است در شمال شرقی آمریکا و یکی از ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس در آمریکا. پایتخت آن دوور و شهر مهم آن ویلمینگتن است. شهر لوز در این ایالت واقع شده است. همانطور که در عکس مشخص است بسیار زیبا و رویایی است.

 

این شهر ساحلی عجیب و غریب بعد از روز کارگر بسیار آرام است و موقع سفر به این شهر است. پیاده روی در مسیرهای بکر و دیدنی و لذت بردن از هوای سرد پاییزی لوز شما را هیجان زده خواهد کرد. غذاهای ایرلندی متنوعی نیز در این شهر وجود دارد که می توانید از خوردن آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط
اختراعات جالب و عجیب ژاپنی ها

نیواورلئان

مکان : لوییزیانا، ایالات متحده آمریکا

نیواورلئان یا نیو اورلینز بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در ایالات متحده آمریکا است. این شهر بر کرانه رود میسی‌سیپی واقع شده و از بندرهای مهم ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

 

کارنوال بزرگ ماردی گرا  در نیواورلینز یکی از چهار کارنوال مشهور جهان است که هر ساله در این شهر برگزار می‌شود و باعث جلب میلیون‌ها توریست به آن می‌شود.این کارنوال بزرگ‌ترین کارنوال در کشور آمریکا است.

 

پاییز در این شهر واقعا دیدنی است.

 

آستین

مکان : تگزاس، ایالات متحده آمریکا

شهر آستین مرکز ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده آمریکا است. جمعیت این شهر در حدود ۷۸۶٬۳۸۶ نفر تخمین زده شده‌است. مراکز دولتی و مجلس عوام و سنای تگزاس هردو در این شهر مستقر هستند. همچنین بزرگ‌ترین پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا در جهان به‌نام پایگاه فورت هود در ۹۷ کیلومتری شهر آستین قرار دارد.

 

آستین پایتخت موسیقی زنده جهان لقب دارد. تعداد وافر جذابیت‌های موسیقی این شهر به حدی زیادی است که خود یکی از منابع جذب گردشگر از سرتاسر آمریکا به این شهر است. فستیوالهایی همانند فان فان فان فست، جنوب از طریق جنوب‌غربی و آستین سیتی لیمیتز سه تا از جشنواره‌های موسیقی محبوب آستین در سطح آمریکا میباشد.

 

پارک ایالتی سنگ سحرآمیز در یک ساعتی غرب این شهر قرار دارد، جایی که ورزشکارانی همانند لنس آرمسترانگ خانه خود مینامند، و هیل کانتری تگزاس را میدان تمرینات و تفریحات خود قرار می‌دهند. پارکی برای گذراندن پاییز زیبا در آستین.

 

نیویورک

مکان : نیویورک، ایالات متحده آمریکا

پاییز زمان خوبی برای گشتن در نیویورک است چون دیگر گرم نیست و شما را اذیت نخواهد کرد. رفتن به پارک high line و قدم زدن در کنار پل بروکلین و یا دیدار از منهتن و در پایان روز هم غروب خورشید را در کنار پل بروکلین تماشا کنید.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.