رونمایی از وانت های جدید تویوتا سری TRD

0

رونمایی از وانت های جدید تویوتا TRD

همانطور که می دانید شرکت تویوتا یک شرکت چند ملیتی می باشد که در زمینه خودرو سازی فعالیت دارد. این شرکت قصد دارد در نمایشگاه خودروی شیکاگو از سری TRD Pro مدل های آماده خود که همراه با سیستم تعلیق برای رانندگی در انواع زمین های ناهموار و شامل خودرو های تاکوما، ۴ رانر و توندار می باشد رونمایی کند.

کمک فنر های ۲.۵ اینچی بای پس تویوتا TRD

شرکت تویوتا در طراحی وانت های تویوتا TRD از کمک فنر های ۲.۵ اینچی بای پس داخلی فاکس که دارای مناطق گذرگاهی چندگانه می باشد و همین ویژگی به نرم شدن این کمک فنر کمک می کند، اما کم کم هنگام عبور پیستون داخلی از آن سفت می شود، استفاده کرده است و علاوه بر این از تغییرات ظاهری در طراحی این سری از وانت های جدیدش نیز استفاده کرده است. شرکت تویوتا در طراحی خودروهای سری TRD از سه رنگ متنوع، سفید، سیاه میدنایت متالیک و رنگ منحصر به فردی به نام آبی جادو استفاده کرده است.

وانت های جدید تویوتا سری TRD، به گونه ای طراحی شده اند که مخازن خارجی که در عقب آنها قرار دارند حجم روغن را افزایش می دهند تا عملکرد تعلیق نرم تر باشد و بتواند کمک فنر قطعات را از گرد و غبار محافظت کند تا خراب نشود.

کارایی این سیستم تعلیق به چه شکل می باشد؟

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم در طراحی وانت های جدید تویوتا سری TRD از سیستم تعلیق برای رانندگی در انواع زمین های ناهموار استفاده شده است اما عملکرد و کارایی این سیستم تعلیق به چه شکل می باشد؟ استفاده از سیستم تعلیق در طراحی وانت های جدید تویوتا سری TRD به راننده در هنگام ناهموار شدن جاده کمک  فراوانی می کند.

مطالب مرتبط
بی ام و M2 Competition با موتور قدرتمند در راه است

فنر های استفاده شده در ساخت وانت های جدید تویوتا سری TRD ارتفاع سواری جلو را به اندازه ۲.۵ سانتی متر افزایش می دهند علاوه بر این از یک میله ی موج گیر بزرگ تر در جلوی خودرو جهت فرمان پذیری بهتر استفاده شده است. علاوه بر این در قسمت پایینی خودرو یک سینی زیر موتور تعبیه شده است که این سینی زیر موتور از اجزای مکانیکی مهم محافظت می کند که با حروف قرمز و بزرگ TRD مشخص شده است. ارتفاع وانت های جدید تویوتا سری TRD با استفاده از رینگ های ۱۶ اینچی سیاه در جلو و عقب ، ۲.۵ سانتی متر افزایش می یابد.

چراغ های عقب خودرو و مه شکن LED

از تجهیزاتی مانند چراغ های عقب خودرو و مه شکن LED ، قاب های سیاه دور چراغ های عقب و خروجی اگزوز کرومی به عنوان تجهیزات بیرونی در طراحی وانت های جدید تویوتا سری TRD استفاده شده است.

سیستم تعلیقی که در طراحی وانت های جدید تویوتا سری TRD مورد استفاده قرار گرفته است دارای فنری می باشد که این فنر ۵ سانتی متر به ارتفاع سواری جلو و ۳.۸۱ سانتی متر به کورس چرخ اضافه می کند. علاوه بر این، این فنر بیش از ۵ سانتی متر به کورس چرخ های عقب نیز اضافه می کند. سینی زیر موتوری که در این قسمت طراحی شده است هم از اجزای مهم به خصوص در جاده های ناهموار محافظت می کند.

عکس هاس زیبا از تویوتا سری TRD، تاکوما، ۴ رانر و توندار:

منبع: motor1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.