رونمایی سئات از خودرو هاچ بک مسابقه ای کوپرا با ۶۷۰ اسب بخار قدرت

0

رونمایی سئات از خودرو هاچ بک مسابقه ای کوپرا

شرکت سئات یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت فولکس واگن بوده که در نمایشگاه ژنو حضوری پیدا کرده و خودرویی قدرت تحت عنوان Cupra e-Racer را رونمایی کرد. هاچ بکی مسابقه ای که تمام الکتریکی بوده و یک محصول تمام عیار اسپانیایی به شمار می رود.

Cupra e-Racer برگرفته از هاچ بک اصلی Cupra Leon TCR بوده که با موتور احتراقی عرضه می شوند و مدلی جالب توجه می باشد. سئات اگرچه یک مدل کوچک رونمایی کرده اما پیشرانه بسیار قدرتمندی را فراهم آورده تا بتواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد. از این رو شاهد به کار گیری موتور ۶۷۰ اسب بخاری هستیم که برای یک هاچ بک کمی بزرگ بوده اما ساختاری متناسب با این پیشرانه پیدا کرده است تا دست کمی از رقبا نداشته باشد.

Cupra e-Racer را می توان یکی از بهترین خودروهای الکتریکی دانست که قادر است عملکردی بهتر از رقبا داشته باشد و پرتوان تلقی شود. البته پیشرانه موردبحث را نمی تان دست کم گرفت و قدرت بالایی به Cupra e-Racer می بخشد. با کیت بدنه اسپرت و ساختاری شبیه به یک مدل الکتریکی Cupra e-Racer را می توان محصولی فوق العاده از برند اسپانیایی محسوب کرد. خوشبختانه بیشتر فناوری ها برای آن فراهم آمده اما خلبان دیجیتال جهت صرفه جویی وزن حذف شده است.

سئات Cupra e-Racer را در نمایشگاه ژنو به نمایش می گذارد و قرار است در آن دو مدل Cupra Leon R ST و Cupra Ateca نیز از ۸ تا ۱۸ مارس به نمایش دربیایند. پیشرفت های بزرگی شامل حال این کلاس خودرویی شده و جزئیات تکمیلی دردسترس قرار نگرفت.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
رونمایی هوآوی از Y6 مدل 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.