رونمایی شورولت از مدل ۲۰۱۹ کامارو

0

رونمایی شورولت از مدل ۲۰۱۹ کامارو

کامارو ۲۰۱۹ : شرکت شورولت به تازگی مدل ۲۰۱۹ کوپه محبوب کامارو را معرفی کرد. مدلی فیس لیفتی که تغییر چهره ای پیدا کرده و با ویژگی های ظاهری جالب توجهی همراه است. محصول جدید از فناوری های جدید بهره می برد و یکی از آنها Turbo 1LE می باشد.

این مدل Turbo 1LE به سایر نسخه های ۱LE, SS 1LE, و ZL1 1LE شش سیلندر کامارو می پیوندد و می توان انتظار عملکرد بالایی از آن داشت. Turbo 1LE در کنار پیشرانه پرتوان دارای گیربکس شش سرعته بوده که می تواند قدرت بالایی از خود نشان دهد و مدل منحصربفردی از برند آمریکایی به شمار می رود.

۱LEبه سیستم تعلیق FE3، لاستیک تابستانه، ترمز برمبو، قابلیت انتخاب حالت درایو مختلف، صندلی های اسپرت Recaro، پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو ۲۷۵ اسب بخاری که پایین ترین سطح این خودرو اسپرت است.

مدل های RS و SS از گیربکس کلاچ دوگانه، سیستم اگزوز دوگانه، رینگ های ۲۰ اینچی کرومی و برخی دیگر بهره می برند. در سوی دیگر مدل LT با چراغ های LED، رینگ ۲۰ اینچی آلومینیومی، سیستم سرگرمی پیشرفته، سیستم ایمنی متنوع، سیستم دوربین عقب و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری توسط شورولت اعلام نشده و انتظار داریم که بزودی این برند آمریکایی مدل های جدیدی از اتومبیل های خود را معرفی کند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است


مطالب مرتبط
آئودی مدل E-Tron GT را تا ابتدای سال بعد تولید خواهد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.