رونمایی گوگل از کیت هوش مصنوعی جدید

0

رونمایی گوگل از کیت هوش مصنوعی جدید

شرکت گوگل هر سال کیت متعددی از جمله در زمینه هوش مصنوعی منتشر کرده و در دسترس علاقمندان به این فناوری قرار می دهد. کیتی که ابزارهای مختلفی در آن وجود داشته و می توان از طریق آن دانشی پیدا کرد.

گوگل از کیت هوش مصنوعی خود که نسخه ی ارتقا یافته ای از نسخه ی قبلی یعنی AIY می باشد که در سال گذشته توسط گوگل طراحی و عرضه شد و کاربران آن توانستند با استفاده از آن مفهوم های مختلفی از هوش مصنوعی را درک کنند را معرفی کرد.

کیت های قدیمی گوگل یعنی کیت های AIY ها که گوگل در سال گذشته از آنها رونمایی کرده بود و پس از آن، آنها را در بازار عرضه کرد هیچ گونه مشکلی نداشتند و تنها عیبی که داشتند این بود که کاربر مجبور بود برای استفاده از این کیت ها از یک رایانه ی کوچک رزبری پای هم استفاده کند.

از این رو بسیاری از کاربرانی که قصد خرید این کیت را داشتند یا به سختی آن را خریداری می کردند چرا که باید در کنار آن یک رایانه نیز خریداری می کردند و یا به طور کل قید آن را می زدند.

از این رو گوگل تصمیم گرفت کیت های جدیدی که نسخه ی ارتقاء یافته ی کیت قدیمی اش می باشند را طراحی و عرضه کند.

گوگل در زمینه ی کیت های جدیدش اعلام کرده است که این کیت ها به همراه تجهیزاتی شامل یک رایانه‌ی کوچک Raspberry Pi Zero WH، کابل اتصال USB و یک کارت حافظه‌ی SD عرضه می‌شوند.

از این رو دیگر لازم نیست که کاربران نرم افزار را دانلود کنند به همین دلیل سرعت عملیات راه اندازی افزایش پیدا می کند.

علاوه بر تمامی اینها به همراه این کیتها و در بسته بندی آنها یک دوربین  Raspberry Pi Camera v2 نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط
استخوان های به جای مانده از حادثه بمب اتمی هیروشیما برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفتند

کاربران بلافاصله بعد از خریداری این کیت ها می توانند آنها را راه اندازی کنند و از آنها استفاده کنند چرا که دیگر هیچ نیازی به هیچ گونه سخت افزار و حتی دانلود نرم افزار ندارند چرا که هر قطعه ی سخت افزاری و هر نرم افزاری که مورد نیاز کاربر باشد در بسته بندی این کیت ها قرار داده شده است.

برای کاربرانی که تاکنون هیچ گونه کیتی خریداری نکرده اند و با عملکرد آن آشنایی ندارند به کمک اپلیکیشنی که قرار است برای این کیت ها طراحی شود به راحتی می توانند نحوه ی عملکرد آنها را که در این اپلیکیشن توضیح داده شده است بیاموزند.

قیمت کیت Voice 50 دلار می باشد و کیت Vision با قیمتی برابر با ۹۰ دلار عرضه خواهد شد. کاربرانی که به کیت های هوش مصنوعی علاقه دارند می توانند این محصولات را تا یازدهم اردیبهشت ماه خریداری کنند.

کیت هوش مصنوعی ویژن محصول جدید گوگل برای علاقمندان بوده که تا تابستان سال جاری می توان شاهد عرضه آن بود.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.