داشتن رژیم غذایی ایده آل در کنار همسر پرخور

رژیم غذایی ایده آل – اگر متوجه شدید زن یا مردی که در زندگی شما حضور دارد، تأثیر منفی بر روی تلاش های شما برای پیروی از یک رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم دارد، جینا برگن، یک نویسنده ی آزاد و  طرفدار یوگا، چند توصیه برای شما دارد.

مطالعات نشان می دهند زنانی که در یک رابطه هستند تقریبا و همیشه به دلیل تغییراتی که در رژیم غذایی و تمرینات آنها رخ میدهد، افزایش وزن دارند. با این وجود، میتوان از طریق آشنایی با برخی از استراتژی های ساده، از این مسئله جلوگیری کرد.

مبانی رژیم غذایی ایده آل

رژیم غذایی ایده آل – در این برنامه تفاوت میان متابولیسم مردان و زنان را برجسته می کند و توضیح می دهد که چرا زنان نمی توانند همانند دوست پسر خود بخورند و انتظار دارند که لاغر باشند. به جای ارائه یک رژیم غذایی خاص، او پیشنهادات خود را در مورد چگونگی انتخاب غذاهای سالم ارائه میکند،و اطمینان  داشته باشید که رابطه شما با یکدیگر، هماهنگ است.

به زنان در مورد چگونگی خوردن غذا در بیرون، از جمله نحوه برخورد با موقعیت هایی مانند زمانی که همسر شما به خوردن  فست فود در یک رستوران اصرار دارد،مشاوره هایی ارائه میدهد.این کتاب همچنین شامل مجموعه ای از دستور العمل های سالم است که میتواند باعث شود هم شما و هم همسر شما از داشتن یک سبک زندگی سالم د رکنار یکدیگر، لذت ببرید.

غذاهای توصیه شده

میوه، سبزیجات، بلغور جو دوسر، برنج، مرغ، گوشت گاو، بیکن، سفیده تخم مرغ، غذاهای دریایی، آگاو، استویا، زیتون، سبزیجات، ادویه جات، سوپ مرغ، شکلات تلخ، سس سالاد کم چرب، سالسا، هوموس، ترشی جات، ذرت پخته شده.

نمونه برنامه رژیم غذایی ایده آل

صبحانه

پنکیک انرژی زا

میان وعده صبح

سیب و کره بادام زمینی

مطالب مرتبط
رژیم غذایی کدو تنبل چیست؟ فواید و قوانین + برنامه غذایی

ناهار

سالاد با سینه مرغ کبابی

میان وعده بعدازظهر

هویج و سس سالاد بدون چربی

شام

توصیه های ورزشی در رژیم غذایی ایده آل

 این برنامه توصیه هایی برای فعالیت کردن است. همچنین شامل نکاتی است که به شما می گوید چگونه فعال و اکتیو باشید در حالیکه همسر شما، تمایلی ندارد تا شما به سالن ورزشی رفته و به فعالیت بپردازید.

نکات مثبت

  • شامل مشاوره منحصر به فرد است که زنان جوان میتوانند آنها را به کار بندند.
  • خواندن آن سرگرم کننده و آموزنده است.
  • شامل توصیه هایی انعطاف پذیر و عملی است.
  • دستورالعمل های سالمی ارائه می دهد که مردان و زنان می توانند آنها را انجام دهند.
  • شامل دستورالعملهایی برای غذا خوردن است.

نکات منفی

  • جاذبه ای برای خوانندگان  بغیر از آنهایی که مخاطب این کتاب هستند، ندارد.
  • شامل یک برنامه غذایی نمیباشد.

نتیجه گیری

کتاب برگن رویکردی طنز آمیز و کاربردی را ارائه میدهد که به زنان کمک میکند تا شیوه زندگی سالم خود را حفظ کنند و در عین حال مردی را که توجه زیادی به غذا خوردن سالم ندارد را دوست داشته باشند. با پیروی از توصیه های این کتاب، زنان به راحتی می توانند خوش اندامی خود را حفظ کنند بدون اینکه همسر خود را مجبور به استفاده از غذاهای رژیمی و برنامه های تناسب اندام، کنند.

احتمالا همسر پرخور شما نیز کاهش وزن خواهد داشت و غذاهای سالمتری را خواهد خورد چرا که زنان پیشنهادات خود را برای افزایش فعالیت بدنی و دستورالعمل های غذاهای کم چرب و سالم را با این برنامه غذایی ارائه می کنند.

نظرات بسته شده است.