رژیم های غذایی ایده آل برای کاهش وزن کدامند؟

0

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، شما به دنبال “رژیم غذایی مناسب” هستید که به کاهش وزن کمک کند. یک میلیون رژیم غذایی توسط متخصصان تغذیه، پزشکان یا افراد بدون دانش حرفه ای در تغذیه طراحی شده است.  متاسفانه، در اینترنت شما می توانید به طور عمده رژیم های طراحی شده توسط آماتورها را که هیچ ایده ای در مورد تغذیه ندارند، پیدا کنید. اما، شما در حال حاضر در جای درستی هستید.

در این مقاله، سه تا از بهترین رژیم های غذایی را که برای همه کار می کنند معرفی و توصیف می کنیم. آنها توسط پزشکان و متخصصان تغذیه انتخاب شده اند و توجه داشته باشید که تمام این برنامه های رژیم غذایی توسط متخصصین در زمینه تغذیه طراحی شده اند.

رژیم غذایی گوجه فرنگی – ایده آل برای کاهش وزن سریع و سالم

رژیم غذایی گوجه فرنگی، همانطور که نام آن نشان می دهد، بر اساس مصرف گوجه فرنگی بیشتر طراحی شده است. این میوه که دارای خواص مطلوب برای کاهش وزن است، غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که باعث افزایش متابولیسم بدن و کاهش چربی شما به خصوص در ناحیه کمر می شود. با استفاده از این برنامه رژیم غذایی، شما سریعا وزن (حدود ۳ تا ۷ پوند در فقط ۵ روز) خود را کاهش می دهید، اما شما همچنین سلامت خود را بهبود خواهید بخشید، زیرا این رژیم مبتنی بر مصرف کافی پروتئین، کربوهیدرات ها، چربی ها، ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی ضروری است.

اگر شما این رژیم را برای اجرا بیش از حد دشوار می دانید، می توانید به صورت معمولی آن را دنبال کنید، اما بهتر است آب گوجه فرنگی را خریداری کنید و ۶ fl.oz را درست قبل از هر وعده غذایی، پس از بیدار شدن در صبح و هنگام خواب بنوشید. آب گوجه فرنگی متابولیسم شما را افزایش می دهد و به تدریج به کاهش وزن کمک می کند. ما اثرات این نوشیدنی را دیدیم، زیرا از قبل آب گوجه فرنگی به بیماران توصیه می شود. کسانی که به طور منظم آب گوجه فرنگی را با توجه به توصیه های سه ماهه مصرف کردند، ۴ پوند (حدود ۲ کیلوگرم) وزن خود را از دست دادند و حدود ۱ اینچ از چربی های دور کمرشان کاهش یافت.

مطالب مرتبط
عادت چیست؟ چرا تفکیک پذیر است؟

چیز خوب در مورد این رژیم، این است که برای تمام سنین، صرف نظر از جنسیت مناسب است.
تنها ناسازگاری این برنامه رژیم غذایی این است که مصرف گوجه فرنگی های بیش از حد می تواند به مینای دندان آسیب برساند اگر شما دندان های خود را به طور مرتب مسواک نزنید.

رژیم غذایی گندم سیاه 

این رژیم، ایده آل برای دانش آموزان، افراد مسن و کسانی که در مصرف گلوتن ناتوان هستند. گندم سیاه تنها غلاتی است که حاوی گلوتن نیست، اما غنی از کربوهیدرات های پیچیده و فیبر رژیمی است که باعث افزایش سدیم و کاهش گرسنگی می شود. به این ترتیب، گندم سیاه به کاهش وزن کمک می کند.

گندم سیاه حاوی روتین، ترکیبی است که باعث افزایش حافظه، تمرکز و یادگیری می شود. به همین دلیل این رژیم، برای دانش آموزان و سالمندان توصیه می شود. گندم سیاه می تواند خلق و خوی شما و استحکام ناخن ها را تقویت کند. نقطه ضعف این رژیم غذایی، مصرف پروتئین ناکافی آن است.

رژیم غذایی ماهی تن – ایده آل برای افرادی که دارای کلسترول بالا هستند

تن ماهی ای است که در اسیدهای چرب سالم غنی است، مهمترین آنها DHA و EPA است. این اسید های چرب برای سلامتی عروق خونی بسیار عالی هستند، زیرا آنها از آترواسکلروز جلوگیری می کنند (علت اصلی حمله قلبی و سکته مغزی) آنها همچنین سلامت مغز، رگ های خونی و قلب را بهبود می بخشند.

تن همچنین برای کبد مناسب است، زیرا به حذف سموم از بدن کمک می کند. همچنین دارای اثر مثبت بر روی چشم است و می تواند مانع از دست رفتن بینایی جزئی یا کلی در سالمندان شود. این رژیم، برای افرادی که دارای کلسترول بالا هستند، توصیه می شود، زیرا از تشکیل سلول های مضر در عروق خونی جلوگیری می کند، بنابراین از آترواسکلروز جلوگیری می شود.  میزان تخمینی از دست دادن وزن برای رژیم غذایی تن، حدود ۷.۵ پوند در ماه می باشد.

مطالب مرتبط
آیا یک رژیم غربی به طور دائمی سیستم ایمنی بدن را تغییر می دهد؟

رژیمهای غذایی زیادی وجود دارد، اما این سه رژیم غذایی قطعا کار می کنند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.