زبان های مورد نیاز در دنیای دیجیتال

0

زبان های مورد نیاز در دنیای دیجیتال

 

زبان های مورد نیاز در دنیای دیجیتال

برنامه نویسی به یکی از مهارت های مهم و ضروری و ارزشمند در صنایع مختلف تبدیل شده است. حتی اگر این مفهوم حرفه دیجیتال اصلی شما نیست، درک اصول اولیه آن می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد چرا که از این طریق می توانید با مهندسان و برنامه نویسان در مورد آنچه که در پشت صحنه دیجیتال هر کسب و کار اتفاق می افتد صحبت کنید.

در این مقاله که توسط کارشناسان فناوری وبسایت وردنگار تهیه شده است در مورد زبان های مورد نیاز در دنیای دیجیتال و پرکاربرد ترین آنها صحبت خواهیم کرد.

در ابتدا این سوال بوجود می آید که از کجا باید زبان های برنامه نوسی را بشناسید و چه چیزی باید یاد بگیرید. به همین دلیل است که ما چهار زبان برنامه نویسی عالی را انتخاب کردیم که هر کدام ارزش آموختن را دارند. هر کدام از این ۴ زبان دارای جایگاه ویژه ای در دنیای دیجیتال هستند و ما دوره های مختلفی برای یادگیری آنها در بسیاری از آموزشگاه ها وجود دارد.

 

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی پویا است و یکی از موتورهای واقعی سرویس های وب می باشد. بسیاری از استارت آپ های آنلاین بزرگ و موفق توسط جاوا اسکریپت، از چارچوب های توسعه ی بالقوه تا پایگاه مدیریت داده پشت سرهم طرح ریزی شده اند.

 

پایتون

پایتون زبان برنامه نویسی است که به طور گسترده توسط مبتدی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان به دلیل ساده بودن، اصول برنامه نویسی ساده و قابلیت خواندن آسان یک زبان برنامه نویسی عالی به حساب می آید. با وجود این سادگی، هنوز هم این زبان، زبان برنامه نویسی قدرتمندی است که به توسعه دهندگان امکان می دهد وبسایت های پیچیده ای را بدون استفاده از کدهای پیچیده ایجاد نمایند. زمانی که کدنویسان برای اولین بار با پایتون آشنا می شوند این زبان را به راحتی درک کرده و می توانند از مهارت هایی که در این دوره یاد می گیرند در چالش های برنامه نویسی بعدی خود استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط
بی ام و M3 CS 2018

C #

یا C Sharp یکی از زبان های برنامه نویسی طراحی شده برای زیرساخت های رایج زبان است. این زبان، زبان استانداردی است که توسط مایکروسافت طراحی شده و این بدان معنی است که لازم نیست در معماری های مختلف بازنویسی شود. همچنین این زبان، زبان اسکریپت اولیه ای است که توسط موتور بازی سازی یونیتی استفاده می شود، بنابراین اگر می خواهید برنامه نویسی کنید، این زبان برای شما بهترین گزینه است.

 

 روبی / روبی آن ریلز

آیا به دنبال چیزی هستید که قدرت عمیق توسعه نرم افزارها را کنترل کند یا چیزی که یک نگرش مدرن و متمرکز بر وب را برای شما به ارمغان آورد ؟ روبی می تواند پاسخ جست و جوهای شما باشد. روبی و چارچوب برنامه وب آن، روبی آن ریلز، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین سیستم عامل های وب می باشد. این سیستم عامل برای ساخت برخی از بزرگترین وب سرویسهای جهان مانند توییتر، Twitch، Basecamp، Airbnb، Shopify، Github، Groupon، Hulu و بسیاری دیگر استفاده شده است. این سیستم عامل یک سیستم عامل منبع باز است که، کار با آن ساده بوده، و جامعه بزرگی از طرفداران را دارد که می توانند به شما کمک کنند تا اصول اولیه را به سرعت فراگیرید و پیشرفت کنید.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.