پیش خرید نسخه ویژه آدیداس ساعت هوشمند Ionic فیت بیت

0

پیش خرید نسخه ویژه آدیداس ساعت هوشمند Ionic فیت بیت

شرکت فیت بیت پیشتر در همکاری با آدیداس نسخه اسپرتی از ساعت هوشمند Ionic را معرفی کردند که بسیار موردتوجه قرار گرفت و رقیبی برای اپل واچ محسوب می شود. این نسخه ماه آگوست رونمایی شد تا دوندگی بهتری توسط افراد هنگام ورزش صورت گیرد. ویژگی های تناسب اندام مختلفی توسط این ساعت هوشمند ردیابی می شود تا در کنار طراحی اسپرت گزینه مناسبی برای ورزشکاران باشد.  در حقیقت همکاری فیت بیت با آدیداس پاسخی به همکاری نایک و اپل بوده تا نشان دهد می تواند محصولی بهتر ارائه دهد.

Ionic ساعت هوشمند مطلوبی بوده اما بسیاری به طراحی نامناسب آن خرده گرفته و این دیوایس فیت بیت را گزینه مناسبی برای خرید ندانستند. احتمالا با معرفی نسخه اسپرت برطرفداران این ساعت هوشمند افزوده شود. Ionic از صفحه نمایش مربعی بزرگی بهره می برد که قادر است ردیاب های مختلفی را برای کاربر رقم زند تا نشان دهد دیوایسی کارآمد و مناسب برای تمرین و ورزشکاران است. در کنار Ionic می توان ۵ تا ۱۵ دقیقه به ورزش کردن مفید پرداخت و از عملکرد خود نتیجه گرفت تا در صورت نامناسب بودن به بهبود آن عمل کرد. آدیداس Ionic یک نسخه منحصربفرد محسوب شده که شرکت آلمانی سعی کرده آن را برای کاربران ورزشکار تدارک بیند.

فیت بیت برخلاف اپل که نسخه ویژه را با افزایش قیمتی همراه نساخته، برای نسخه آدیداس Ionic سی دلار ناقابل اضافی دریافت می کند. شما می توانید از طریق وب سایت فیت بیت پیش خرید را انجام داده تا در نهایت ۱۹ مارس سال جاری به دریافت محصول بپردازید. کسانی که با Ionic آدیداس آشنایی ندارند می توانند با رفتن به صفحه محصول اطلاعات کافی بدست آورند.

Tim Rosa مدیر مارکتینگ فیت بیت می گوید:

به عنوان یک تولیدکننده مطرح پوشیدنی های مترداف با محصولات ورزشی، همکاری با برندی بزرگ چون آدیداس برای توسعه نسخه منحصربفردی از محصولمان بسیار هیجان زده هستیم. با این ساعت تمامی ورزشکاران و مربیان می توانند آن را به عنوان یک گجت پوشیدنی کامل در ورزش ها به کار گیرند.

البته فیت بیت در حال حاضر به دنبال محصول جدید و بهتری است. پس از این که شرکت موردبحث در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ به فروش مطلوبی دست پیدا نکرد تصمیم گرفت راهبرد خود را تغییر دهد. این شرکت اعلام کرده در اواخر سال ۲۰۱۸ محصول جدید خود را رونمایی می کند تا در اختیار طرفداران و مشتریان قرار دهد. گفته می شود این مدل Blaze 2 نام داشته و یک مدلی بهبودیافته تر از Ionic محسوب می شود.

مطالب مرتبط
کمپانی کیا در ماه اکتبر از Proceed جدید خود رونمایی خواهد کرد

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.