لی جانگ یونگ مدیر ارشد سامسونگ با مدیران هوآوی، شیائومی و بی وای دی دیدار داشت

0

یکی از مدیران ارشد سامسونگ با مدیران برند های هوآوی، شیائومی و بی وای دی دیدار داشت

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برند های بزرگ صنعت فناوری دانست. برندی که کار خود را با حرفه دیگری آغاز کرد اما در نهایت به عنوان شرکتی متفاوت در دنیا حرف اول را می زند.

آقای لی جانگ یونگ که در حال حاضر مدیر کمپانی برند سامسونگ می باشد به تازگی در چین با مدیران کمپانی های برند های شیائومی ، هواوی و BYD  که در زمینه ی خودروسازی فعالیت چشم گیری دارد ، ملاقات کرده است.

همراهان لی جانگ یونگ

اشخاصی که در این سفر با آقای لی جانگ یونگ همراهی کردند ، ” کیم کی نم ” که سمت مدیر بخش راهکارهای تجهیزات سامسونگ را برعهده دارد و ” لی دونگ هون ” که مدیر بخش نمایشگرهای این کمپانی می باشد، بودند. از این رو به نظر می رسد هدف از ملاقات های اخیر این افراد با کمپانی های مذکور همکاری بیشتر سامسونگ با این کمپانی ها می باشد .

در این زمینه وب سایت گیزموچاینا نیز اعلام کرده است که مطمعئا ملاقات های اخیر رئیس کمپانی سامسونگ با مدیران کمپانی های مذکور مستقیما با کسب و کار بخش نمایشگرها و همچنین چیپست های کمپانی سامسونگ مرتبط می باشد، چرا که شرکت های چینی و ژاپنی از بزرگترین رقبای تولید چیپست و نمایشگر های سامسونگ محسوب می شوند.

تهام پرداخت رشوه، اختلاس و ۵ سال زندان برای رئیس کمپانی سامسونگ

ناگفته نماند که رئیس کمپانی سامسونگ به اتهام پرداخت رشوه و اختلاس به ۵ سال زندان محکوم شده بود که در نهایت این رسوایی فساد مالی و اختلاس منجر به برکناری رئیس جمهور این کشور نیز شد . حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این دیدار با چه هدفی بوده و آیا برای سامسونگ منفعتی خواهد داشت یا خیر.

مطالب مرتبط
ایرباس و خودروی پرنده: تحولی در حمل و نقل شهری

پیش بینی می شود این دیدارها نشان از همکاری هایی در آینده باشد که برندهای مورد نظر با یکدیگر خواهند داشت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.