سامسونگ DeX جدید با گلکسی S9

0

سامسونگ DeX جدید با گلکسی S9

سامسونگ DeX : همانطور که می دانید شرکت سامسونگ در زمینه های صنایع الکترونیک و گوشی تلفن همراه فعالیت های چشم گیری دارد به گونه ای که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش درآمد های خود از راه طراحی و فروش تلفن های همراه هوشمند می باشد.

در همین اواخر تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به گونه ای منحصر به فرد طراحی کرده است.

نمایشگاه MWC 2018 در تاریخ ۶ اسفند برگزار می گردد، که پیش بینی شده است شرکت سامسونگ مجموعه متنوعی از لوازم جانبی، که یکی از این لوازم جانبی مدل جدیدی از سامسونگ Dex می باشد که با نام DeX Pad عرضه شده است را به همراه دو تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ با جدید کردن مدل Dex Station به DeX Pad قصد داشته است تا کاری کند که کاربرانش از DeX Pad برای جایگزنی کامپیوتر های دسکتاپشان و یا از آن به عنوان یک تاچ پد یا صفحه کلید مجازی استفاده کنند.

اما به چه شکل؟ کاربران شرکت سامسونگ با خریداری DeX Pad که مدل جدید Dex Station می باشد و دارای طراحی و عملکرد کاربر پسندی است می توانند گوشی گلکسی اس ۹ و یا گوشی گلکسی اس ۹ پلاس خود را به یک مانیتور خارجی و یا سایر لوازم جانبی کامپیوتر مثل کیبورد، ماوس و … وصل کنند و از آن به جای یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنند.

علاوه بر این همانطور که قبلا هم گفتیم شما می توانید با استفاده از Dex Pad از گوشی گلکسی اس ۹ و یا گلکسی اس ۹ پلاس خود به عنوان یک تاچ پد یا صفحه کلید مجازی هم استفاده کنید.

مطالب مرتبط
رونمایی سامسونگ از اسپیکر هوشمند Aurora

طراحی Dex Pad سامسونگ

طراحی سامسونگ DeX به گونه ای زیبا و کاربر پسند می باشد که شما می توانید گوشی گلکسی اس ۹ و یا گلکسی اس ۹ پلاس خود را به صورت افقی بر رویDex Pad قرار دهید که در نتیجه به راحتی در زیر دست و انگشتان شما قرار خواهد گرفت.

نکته ی جالب و قابل توجه این است که لازم نیست شما حتما گوشی های هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس داشته باشید زیرا Dex Pad به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای گوشی های قدیمی تر که شامل گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ هستند نیز می باشد یعنی حتی اگر شما دارای گوشی گلکسی اس ۸ و یا گوشی گلکسی نوت ۸ باشید به راحتی می توانید از این Dex Pad استفاده کنید و تلفن همراه هوشمند خود را بر روی آن به صورت افقی نصب کنید.

به دلیل اینکه شرکت سامسونگ در سال گذشته با طراحی و عرضه ی نسخه ی قدیمی Dex Pad یعنی Dex Station نتوانست نظر کاربران خود را به خوبی جلب کند تصمیم گرفت که نسخه ی جدیدی از آن را یعنی Dex Pad را طراحی و عرضه کند اما هنوز هم باید منتظر باشیم تا ببینیم این محصول نظرات کاربران را به خود جلب می کند یا نه.

 منبع : phonearena

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.