سبک مدیریتی جک دورسی باعث حل مشکلات توییتر شد

0

سبک مدیریتی جک دورسی باعث حل مشکلات توییتر شد

جک دورسی که طراح آمریکایی نرم افزار می باشد بنیانگذار و مدیر عامل شرکت توییتر است که به عنوان یکی از برجسته ترین نوآوران آمریکایی شناخته شده است.

جک دورسی به تازگی در یک نشست خبری تمامی ایرادات و اشکالات توییتر را تصدیق کرد و اعلام کرد که همگی ما روز به روز با گسترش و توسعه ی دنیای تکنولوژی شاهد مشکلاتی نظیر سوء استفاده، آزار و اذیت، ارتش ترول ها، خرابکاری های مشترک بین انسان ها و بات ها، کمپین های اطلاع رسانی دروغ و صداهای تفرقه انگیز هستیم و از نحوه ی استفاده ی برخی از کاربران از توییتر به شدت ناراحت هستیم و می دانیم نتوانسته ایم به چنین مشکلاتی رسیدگی لازم را داشته باشیم.

بعد از این نشست خبری جک دورسی، در تاریخ ۱ مارس سال میلادی جاری در اکانت توییتر خود سوالی را مطرح کرد که بتواند با پاسخ کاربران به این سوال در حل مشکلات توییتر از آنها کمک گرفته باشد که این سوال جک دورسی در اکانت توییترش بدین شرح می باشد:

” آیا می توانیم سلامت مکالمات را در توییتر اندازه گیری کنیم؟ ما به سیستم جامع نیاز داریم نه فقط سیستمی که با آن مطالب مشکل آفرین را بررسی کنیم .”

جک دورسی و حل مشکلات مدیریتی در توییتر

همانطور که از سوال پرسیده شده توسط جک دورسی در اکانت توییترش می توانید حدس بزنید و البته براساس بیانیه ای توییتر قصد دارد تا مشکلات سلامت مکالمات خود را از طریق متخصصان خارج از شرکتش و یا پیشنهادات کاربران حل کند.

شرکت توییتر تا تاریخ ۱۳ آوریل به کاربران و متخصصان خارج از شرکتش فرصت داده است تا راهکار ها و پشنهادات خود را مطرح کنند تا این شرکت بتواند تا ماه جولای اولین سری از پروژه های انتخاب شده را اعلام کند.

مطالب مرتبط
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی-قسمت سوم

همانطور که می دانید شرکت توییتر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ابزاری خرابکارانه تبدیل شده بود چرا که این پلتفرم به اکانت های جعلی اجازه می دهد تا از سرویس های آن استفاده کنند به همین دلیل کارشناسان مجددا به مردم هشدار دادند که توییتر به دلیل داشتن چنین مشکلی باز هم در انتخابات ریاست جمهوری بعدی به ابزاری خرابکارانه تبدیل خواهد شد از همین رو توییتر به دلیل داشتن چنین مشکلی مورد انتقادهای بسیاری از سوی کاربرانش قرار گرفته است.

درست است که جک دورسی در توییت خود در ۱ مارس سال میلادی جاری و یا در صحبت هایش در نشست خبری از هیچ کس معذرت خواهی نکرد.

اما با وجود قبول کردن تمامی مسائل و مشکلاتی که این پلتفرم دارد و اینکه تیمش تا به امروز نتوانسته است این مشکلات را به خوبی حل و فصل کند را قبول دارد و این مسائل را عنوان می کند به معنی پذیرش مسئولیت ها و مشکلات توییتر می باشد و اینکه به هیچ وجه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده است و همچنان در تلاش است که مشکلات توییتر را حتی با کمک گرفتن از متخصصان خارج از کمپانی توییتر و پیشنهادات کاربران حل کند.

او توانست با چنین کاری بار دیگر مهارت های مدیریتی خود را به همه ثابت کند.

منبع : inc

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.