کراس اور سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

0

کراس اور سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

اتومبیل شاسی بلند سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ به شکل یک اتومبیل شاسی بلند سایز متوسط و قدرتمند با تمرکز بر ویژگی‌هایی مانند افزایش حجم اتاق و فضای بار بیشتر که از گزینه های مورد علاقه و دلخواه کاربران می باشد، به نمایش درآمد.

براساس گزارشات و اطلاعات بدست آمده از تاریخ عرضه ی این اتومبیل شاسی بلند، سایز متوسط می توان گفت که کراس اور سوبارو مدل ۲۰۱۹ در اواخر سال میلادی جاری به بازار خودرو عرضه خواهد شد.

از آنجایی که خودروی سوبارو فارستر شباهت های زیادی به مدل قدیمی خود دارد نمی توان گفت که طراحان این اتومبیل در طراحی این خودرو ریسک کرده اند و یا تفاوت خاصی را ایجاد کرده اند.

البته خودروی سوبارو فارستر دارای یکسری تفاوت ها در طراحی ظاهری نیز می باشد که این تفاوت ها شامل برخی خطوط، برخی شکل های تازه، طراحی جدید سیستم روشنایی و البته طراحی رینگ های جدید ۱۷ یا ۱۸ اینچی برای هر نوع تیپ خودرو می باشن .

درست است که طراحان خودرودی سوبارو فارستر ریسک زیادی در طراحی این خودرو نکرده اند اما در زیر ظاهر این خودرو یک پلتفرم جدید قرار گرفته است که قرار است برای مدل های جدید دیگر این خودرو از این پلتفرم جدید استفاده شود.

پلتفرم جدیدی که در طراحی و ساخت خودروی سوبارو فارستر مورد استفاده قرار گرفته است باعث شده است که این خودرو نسبت به مدل قبلی خود دارای افزایش اندازه باشد و همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم این مدل از خودرو نسبت به مدل قبلی دارای افزایش حجم و فضای بار بیشتری می باشد به گونه ای که فاصله ی محوری خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹، ۳ سانتی متر افزایش یافته است و علاوه بر این برای افزایش فضای پا در عقب ۳.۵ سانتی متر در نظر گرفته شده است.

پلتفرم جدید استفاده شده در ساخت خودروی سوبارو فارستر به گونه ای می باشد که همه ی اندازه ها شامل فضای پا و البته سر و شانه سرنشینان به راحتی قابل افزایش می باشد به گونه ای که اگر سرنشینان عقب، صندلی های عقب را پایین بیاورند فضای بار به ۲۱۵۵ لیتر خواهد رسید از این رو می توان گفت که فضای بار خودروی سوبارو فارستر نسبت به مدل قبلی خود ۵۴ لیتر افزایش یافته است.

مطالب مرتبط
تصاویر زیبایی از جی ام سی آکادیا 2017

در صورتی که به تمایل به خرید این مدل از خودروی سوبارو فارستر دارید و به آن علاقه مند شده اید باید بدانید که وارد کردن و خارج کردن بار در این اتومبیل بسیار راحت می باشد چرا که طراحان این خودرو آن را از نظر راحتی در هنگام وارد و یا خارج کردن بار نسبت به مدل قبلی مقایسه کرده اند به گونه ای که تصمیم گرفته اند فضای بیشتری را به این قسمت اختصاص دهند تا راننده و سرنشینان به راحتی بتوانند بار های خود را در بخش بار اتومبیل وارد و یا خارج کنند به گونه ای که فضای عقب خودرو به میزان ۱۳.۵ سانتی متر در این مدل افزایش پیدا کرده است و علاوه بر این سطح کف فضای بار نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

درهای عقب این خودرو نیز به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر باز می شوند همچنین ستون عقب دارای زاویه ی تندتری برای وارد و یا خارج شدن از خودرو در این مدل از سوبارو فارستر می باشد.

یکی دیگر از تغییرات چشم گیری که در این مدل از خودروی سوبارو فارستر نسبت به مدل های قبلی مورد توجه می باشد فاصله ی کف این خودرو با زمین است به گونه ای که فاصله ی کف خودروی سوبارو فارستر با زمین به میزان چشم گیر ۲۲ سانتی متر افزایش یافته است. شاید فکر کنید که با افزایش سطح کف این خودرو از سطح زمین استاندارد چرخ های بهم ریخته باشد اما جالب است بدانید که سیستم تمام چرخ محرک به صورت استاندارد حفظ شده است.

یکی از ویژگی های بی نظیر در طراحی و ساخت خودروی سوبارو فارستر کاهش صدای جاده به صورت خیلی خاص می باشد به گونه ای که در طراحی این خودرو از روش هایی برای کاهش سر و صدا، ارتعاش و سختی داخل کابین کراس اور سوبارو فارستر استفاده شده است. دلیل ابداع چنین روش هایی برای کاهش هر چه بیشتر جاده این است که این مدل از خودروی سوبارو فارستر نسبت به رقبای خود سر و صدای بیشتری را تولید می کرده است از این رو طراحان این خودرو سعی کرده اند تا با ابداع چنین روش هایی آرامش هر چه بیشتر را برای راننده و سرنشینان این خودرو فراهم کنند.

از دیگر ویژگی های خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ پیشرانه ی ۲.۵ لیتری تخت چهار سیلندر به همراه ۱۸۲ اسب بخار قدرت و همچنین ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور می باشد که نشان دهنده ی افزایش قدرت این خودرو تا ۱۲ اسب بخار و ۲.۷ نیوتن متر در این مدل می باشد.

مطالب مرتبط
بررسی کامل بی ام و X3 M40i ، مزایا، معایب و قیمت

در طراحی و ساخت خودروی سوبارو فارستر از حائل فعال در پشت جلو پنجره مشبک استفاده شده است که استفاده از این حائل فعال باعث شده است تا میزان مصرف سوخت در این مدل از خودروی سوبارو فارستر به میزان ۷ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر کاهش یافته است.

یکی از استاندارد های خودروی سوبارو فارستر جعبه دنده CVT می باشد، در گزارشات بدست آمده هیچ اشاره ای به وجود جعبه دنده دستی و یا پیشرانه ی توربو اختیاری نشده است.

خودروی سوبارو فارستر مجهز به ترمز دستی الکتریکی می باشد که از آن برای آزاد کردن فضا در کنسول مرکزی اتومبیل استفاده می شود. علاوه بر این یکی دیگر از امکانات و ویژگی های جالب در این مدل از خودروی سوبارو فارستر کنترل خودکار آب و هوا به حالت های مختلف و البته حالت استاندارد می باشد.

صندلی های این مدل از خودروی سوبارو فارستر به گونه ای طراحی شده است که در پشت صندلی ها جای مخصوصی برای نصب تبلت و یا گوشی هوشمند تعبیه شده است که در کنار چنین طراحی گزینه های اختیاری مانند اتصال به وای فای و صندلی های گرم شونده نیز طراحی شده است.

از لحاظ ایمنی، استاندارد های رعایت شده در طراحی این مدل از خودروی سوبارو فارستر خیلی کامل تر و بهتر از مدل ۲۰۱۷ آن می باشد چرا که این مدل از خودروی سوبارو فارستر دارای مجموعه ایمنی فعال آی سایت می باشد این مجموعه ایمنی دارای ویژگی ها و امکانات خارق العاده ای می باشد که این امکانات شامل : کنترل کروز انطباقی، ترمز خودکار پیش گیری از برخورد و البته دستیار حفظ خودرو در خط مستقیم می باشد.

درصورتی که خریداران این خودرو تمایل داشته باشند هزینه ی بیشتری را پرداخت کنند می توانند از سیستم هشدار نقطه ی کور دید راننده و ترمز معکوس نیز به عنوان گزینه ی اختیاری برخوردار شوند.

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیری که در طراحی و ساخت خودروی سوبارو فارستر تعبیه شده است ویژگی تمرکز راننده و یا همان درایورفوکوس می باشد. شاید برایتان جالب باشد که این خودرو شاسی بلند توانایی تشخیص خواب آلودگی و خستگی راننده را دارد به گونه ای که از سیستم تشخیص چهره برای تشخیص تمامی علائم راننده مانند خواب آلودگی ، خستگی و حتی حواس پرتی استفاده می کند.

مطالب مرتبط
حضور بنتلی بنتایگا هشت سیلندر در نمایشگاه پکن

خودروی سوبارو فارستر دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی لمسی ۶.۵ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو است.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه ی قیمت خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ وجود ندارد اما مطمعنا قیمت این خودرو در چند ماه آینده اعلام خواهد شد، اما باید بگوییم که قرار است خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ در تیپ های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد و تورینگ عرضه شود اما جالب است که نسخه ی اسپرت این مدل از خودروی سوبارو فارستر به طور خاص و البته با ظاهری خاص عرضه خواهد شد به گونه ای که نسخه ی اسپرت آن دارای جلو پنجره ی مشبک مشکی براق، رینگ های ۱۸ اینچی منحصر به فرد، اسپویلر سقفی، طرح رنگ نارنجی روی ریل های سقفی و فضای داخلی خاکستری تیره با دوخت نارنجی می باشد.

جالب است که طراحان این خودرو موفق به طراحی خودرویی شده اند که به خوبی به نیاز های تمامی علاقه مندان به این خودرو به خوبی پاسخ می دهد به گونه ای که از سیستم روشنایی LED برای فضای بار استفاده شده است تا افرادی که قصد مسافرت در اواخر شب و یا صبح زود را دارند به راحتی بتوانند فضای بار را مشاهده کنند و با وجود این سیستم روشنایی بار های خود را به راحتی درون ماشین بچینند. علاوه بر این در این مدل یک حالت دستی برای جعبه دنده CVT به همراه یک اهرم تعویض دنده در کنار فرمان ارائه شده است.

در نهایت اگر بخواهیم تمامی ویژگی ها و امکانات خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹، گفته شده در این مقاله را جمع بندی کنیم باید بگوییم که این خودرو باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود، دارای حجم اتاق بیشتر، فضای بار بیشتر، پلتفرم جدید و فناوری های روز دنیاست که طراحان آن سعی کرده اند تا جایی که می توانند به نیازهای مشتریان خود و علاقه مندان به این خودرو احترام بگذارند و آن ها را برطرف سازند تا در نهایت محبوبیت و جذابیت خودروی سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۹ را افزایش دهند.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.