پنج راه برای حس صمیمت بیشتر بعد از رابطه جنسی

0

پنج راه برای حس صمیمت بیشتر بعد از رابطه جنسی

چرا در بسیاری از صحنه های عاشقانه، فیلمبردار همیشه در روی لحظات بعد از رابطه جنسی  روی صفحه نمایش تمرکز می کند؟ به طور جدی، همه ما می توانیم فقط یک گام را برای یک ثانیه برداریم از آنجا که، در آغوش کشیدن می تواند یک راه عالی برای نزدیک شدن باشد، پس از اینکه شما از داغی و هیجان شدید خلاص شده اید، ماندن در کنار شریک زندگیتان اغلب می تواند احساس خوب ایجاد کند.

اما اگر اهل انجام این کارهای بزرگ نیستید، این بدان معناست که شما نمی توانید رابطه بهتری داشته باشید؟

پنج راه برای حس صمیمت بیشتر بعد از رابطه جنسی

ربکا هندریکس، یک روان درمانگر جامع روانشناسی می گوید، خوشبختانه، راه های بسیاری وجود دارد که باعث حفظ صمیمیت پس از رابطه جنسیتان می شود. او می گوید: “فقط به این دلیل که شما یا شریک زندگیتان رابطه خوبی ندارید، به این معنا نیست که شما باید صمیمیت پس از رابطه جنسی  را از دست بدهید.”

هندریکس توضیح می دهد:

“هنگامی که شما با همسرتان رابطه جنسی دارید، شما یک حباب ایجاد می کنید که در آن تنها شما دو نفر ساکنان آن هستید و هر چیزی که ارتباط بین شما را تقویت می کند شما را در حبابتان نگه می دارد.”

 این پنج راه را برای احساس نزدیکی به همسرتان امتحان کنید، البته اگر همسرتان مشکل خاصی نداشته نباشد:

در رختخواب بمانید

چون نمی خواهید همدیگر را در آغوش بگیرید، به این معنی نیست که شما مجبورید تختخواب را ترک کنید. هندریکس می گوید “ماندن در رختخواب برای تماشای یک فیلم مورد علاقه با هم و یا حتی در کنار هم دراز کشیدن و مطالعه کردن بدون گفتن یک کلمه، می تواند بسیار باعث افزایش صمیمیت شود .” حتی در صورتی که مایل نیستید احساس راحتی بیشتری پیدا کنید، در رختخواب بمانید.

مطالب مرتبط
نکات مهمی که هر زن باید بداند: اصول برقراری رابطه جنسی خوب – بخش دوم

دوش گرفتن

رابطه جنسی می تواند چسبندگی، عرق و بوی بد بدن را ایجاد کند. پس از اتمام، تمایل به تمیز شدن ممکن است قوی تر از تمایل به بغل کردن باشد. با یک تیر دو نشان بزنید و حس عشق و علاقه جنسی پس از رابطه را با دوش ایجاد کنید. فاصله نزدیک و تمیز کردن یکدیگر، ارائه فرصت مناسب برای صمیمیت است. (شما حتی می توانید با استفاده از یک اسباب بازی جنسی سرگرم شوید و شوخی کنید).

تمرین صحبت کردن هنگام دراز کشیدن

کنار یکدیگر دراز بکشید و بدون حواس پرتی از آن لذت ببرید. هندریکس می گوید: ” اگر صحبت کردن برای هر دو نفرتان راحت است در مورد آسیب پذیری پس از رابطه جنسی و آنچه که شما بیشتر در مورد رابطه خود یا فانتزی هایی که برای دفعه بعد دوست دارید، حرف بزنید”.  اگر چه در مورد هر چیزی صحبت کردن یک راه عالی برای ساختن یک پیوند است، گفتگوی شخصی تر، باعث می شود احساس صمیمیت بیشتر شود.

احساسات خود را بروز دهید

شاید دراز کشیدن، در آغوش یکدیگر و خیره شدن به چشمان هم، یک رابطه احساسی برای شما ایجاد کند که زمانش کوتاه است. این بدان معنا نیست که تمام تماس های فیزیکی باید حذف شوند.

 بوسیدن مانند بغل کردن باعث فعال شدن استروئیدها حداقل در مغز شما می شود. مطالعه ای در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که وقتی یکدیگر را می بوسیم، عملکرد مغز نه تنها افزایش می یابد بلکه موج مغزی ما با اعمال ما هماهنگ می شود. این یک مرحله کاملا جدید از صمیمیت است.

کمی لذت ببرید

هندریکس می گوید که صمیمیت پس از رابطه جنسی به این معنی نیست که همه کارها فوق العاده عاشقانه و دوست داشتنی باشند. شما می توانید صمیمیت خود را فقط، کمی سرگرم کننده ایجاد کنید. اگر دوست دارید رقابت کنید، یک بازی را با یکدیگر انجام دهید. هوندری می گوید: ” کلید کار، صرف زمان با کیفیت کنار یکدیگر است: صرفنظر از آن چیزی که انجام می شود. هدف این است که به راحتی صمیمیت شدید ایجاد شود”.

مطالب مرتبط
20 اتاق پذیرایی مدرن بانمای منظره های شگفت انگیز

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.