یکی از ۳۰۰ دستگاه کانتینتال GT3-R برای فروش گذاشته شد

0

یکی از ۳۰۰ دستگاه کانتینتال GT3-R برای فروش گذاشته شد

خودرویی که در تصویر می بینید، خودروی کمیاب کانتینتال GT3-R است که می تواند با مبلغ ۲۱۵،۰۰۰ دلار، از آن شما شود. این قیمت، بر اساس برآوردهای MotorGT یک قیمت استثنایی برای فروش می باشد.

یکی از ۳۰۰ دستگاه کانتینتال GT3-R

خودرویی که در تصویر قابل مشاهده است، یکی از ۳۰۰ دستگاهی است که تا کنون تولید شده و شماره ۶۰ را در بین ۹۹ دستگاهی که برای خریداران آمریکایی در دسترس بود به خود اختصاص داده است. در رابطه با مشخصات این خودروی استثنایی می توان گفت که علاوه بر موتور قدرتمند الهام گرفته شده از موتورهای مسابقه ای، این خودرو، تنها ۹،۷۶۹ مایل (۵،۴۷۱ کیلومتر) را تا کنون پیموده است.

با در نظر گرفتن سایر نمونه ها، می توان به جرات گفت که پیدا کردن نمونه ای که همانند این خودرو، تمیز باشد دشوار خواهد بود. قابل ذکر است که خرید شما شامل یک کلاه ایمنی Bell Racing GT3 و یک ساعت Breitling GT3 نیز می باشد که تنها ۱۶دلار برای شما تمام خواهد شد.

موتور کانتینتال GT3-R

تنها به این دلیل که این خودرو از نام و پلت فرم مشابه Bentley Continental GT3-R بهره می برد دلیل نمی شود که Bentley Continental GT3-R دارای ظاهری ظریف و لوکس، و در رده ای برابر با GT3-R باشد. در زیر کاپوت این خودرو، یک موتور ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر بی توربو با توان ۵۹۲ اسب بخار (۴۴۱ کیلو وات) و گشتاور ۵۵۳ پوند پا (۷۴۹ نیوتن متر) قرار دارد، و می توان به جرات گفت که این خودرو، یکی از سریعترین محصولات بنتلی است.

صفر تا صد کانتینتال GT3-R

کانتینتال، GT3-R تنها در عرض ۳.۴ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (برابر با ۹۶ کیلومتر در ساعت) میرسد و حداکثر سرعت ان نیز چیزی در حدود ۱۸۹ مایل در ساعت (برابر با ۳۰۴ کیلومتر در ساعت) است. این خودروی جذاب و استثنایی، با وزن ۹۳۷۳ پوند (۲،۲۳۹ کیلوگرم)، سبک ترین خودروی اسپرت موجود در بازار نیست – اما یکی از سبک ترین بنتلی هایی است که تا کنون مشاهده نموده اید . چرا که وزن این خودرو با توجه به ابعادش، فوق العاده استثنایی است.

مطالب مرتبط
همه چیز درباره مالتی‌پلکس در خودرو

گالری تصاویر کانتینتال GT3-R

منبع: motoe1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.