راهنمای سفر به فلوریا نوپلیس، منطقه ای زیبا در دل برزیل

0

فلوریا نوپلیس، منطقه ای زیبا در دل برزیل

 

بررسی اجمالی فلوریا

فلوریانوپلیس، منطقه ای است که در جنوب برزیل واقع شده و یک مقصد عالی برای کوهنوردان، مسافران ساحل و شب زنده داران به شمار می آید. با این حال، برخی از روستاهای عجیب و غریب مخصوص ماهیگیری ، بخش های مخصوص برای ورزش های ماجراجویانه و رستوران های غذاهای دریایی شگفت انگیز نیز در این منطقه  به چشم می خورد. در اینجا ،برخی موارد که قبل از بازدید از این مقصد باید بدان ها توجه کنید ذکر خواهند شد.

از تمام جاذبه های فلوریا دیدن کنید

اقامت در جوار ساحل و شب زنده داری دو دلیل اصلی بازدید از فلوریانوپلی است، امسال، این مقصد گردشگری توسط نیویورک تایمز به عنوان مقصد سال نامگذاری گردید. یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری پارتی های شبانه، Lagoa de Conceição در دل فلوریانوپلیس قرار دارد . اگر سفر خود را همزمان با رویداد Santa Catarina Pro برنامه ریزی کنید، می توانید بهترین خوانندگان جهان را در این منطقه ببینید. بیش از ۴۰ ساحل در فلوریانوپلیس وجود دارد، و سواحل جنوبی معمولا دارای ارامش بیشتری هستند.

اگر وقت بیشتری داشته باشید

برای داشتن یک تجربه منحصر به فرد در فلوریانوپلیس ، شن سواری را تست کنید! در این ورزش شما می توانید با یک تخته چوبی مخصوص بر روی شن و ماسه های سفید سر بخورید و کرایه ساعتی این تخته ها هم فوق العاده ارزان است. پاراگلایدرینگ و اسکی بادی  نیز فعالیتهای ماجراجویانه محبوبی برای گردشگران هستند. اگر شما ماشین داشته باشید، حتما زمانی را به بازدید از پارک ملی سائو جواکیم که یک مکان زیبا برای پیاده روی و مشاهده حیات وحش و گیاهان است اختصاص دهید. دوستداران تاریخ از دیدن قلعه های قدیمی که از قرن هجدهم میلادی به جای مانده اند لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا - قسمت دوم

از تفریحات رایگان لذت ببرید

به استراحت در ساحل بپردازید

در اطراف این منطقه که مملو از چشم اندازهای پانارومای زیباست پیاده روی کنید.

در یک بار محلی به موزیک سامبا گوش فرا دهید

حمل و نقل

شما می توانید از طریق فرودگاه بین المللی هرکیلو  به  فلوریانوپلیس  بیایید. این فردگاه حدود ۱۲ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. در این منطقه چندین اتوبوس در اطراف شهر و برای رفتن به ساحل به شما خدمت رسانی خواهند کرد. البته، معمولا استفاده از این اتوبوس ها برای رسیدن به مقصد چندین ساعت زمان خواهد برد. کرایه ماشین در فلورینوپولیس می تواند گران باشد، با این حال ارزش کاوش در این منطقه زیبا و بسیار لذت بخش تر را داراست.

رستوران ها

رستوران های بسیاری برای مسافرانی که مایل به صرفه جویی در بودجه هستند و کسانی که دوست دارند بیشتر ریخت و پاش کنند در دسترس است. علاوه بر این فلوریانوپلیس یک مکان عالی برای گیاه خواران است، زیرا برخی از غذاهای خوشمزه بدون گوشت نیز در این منطقه سرو می شود .

صرفه جویی در پول

برای صرفه جویی در پول و صرف غذای ارزان، باید به دنبال رستوران هایی باشید که در آن ها شما برای هر کیلو مواد غذایی    که می خورید مبلغی را پرداخت خواهید نمود.

اگر قصد دارید باز هم بیشتر در هزینه هایتان صرفه جویی کنید از اتوبوس برای رفتن به مکان مورد نظرتان استفاده نمایید.

در یک سوئیت اقامت کنید و با مواد غذایی که از سوپر مارکت می خرید غذا بپزید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.