فورد موستانگ رپتور چنین طراحی خواهد داشت

موستانگ رپتور : شرکت فورد هر سال مدل جدیدی از اتومبیل های خود را معرفی می کند اما محصولات سدان آن نتوانستند انتظار کمپانی را برآورده سازند.

0

فورد موستانگ رپتور چنین طراحی خواهد داشت

موستانگ رپتور : شرکت فورد هر سال مدل جدیدی از اتومبیل های خود را معرفی می کند اما محصولات سدان آن نتوانستند انتظار کمپانی را برآورده سازند.

به شکلی که سوددهی را درپی نداشته و از این رو شرکت موردبحث قصد داشته تغییر رویه ای داده و به تولید مدل های سدان پایان دهد.

در مقابل باید شاهد ظهور مدل های جدیدی در سبد محصولات فورد باشیم. در این بین مدل هایی چون موستانگ و فورد فوکوس توانستند خوش بدرخشند و در بازارهای مختلفی از جمله اروپا فروش بالا و طرفداران بسیاری پیدا کنند. در این بین گفته شده فورد ممکن است در آینده نسخه رپتور موستانگ را معرفی کند.

بسیاری از کمپانی ها برای ادامه حیات خود نیاز به تغییر استراتژی داشته و یکی از آنها شرکت فورد می باشد. این شرکت در نظر داشته تمامی مدل های سدان خود را از رده خارج کرده و با این حساب مدل های سدان فورد بزودی تولیدشان متوقف می شود.

اما در این بین موستانگ ادامه خواهد داشت و به عنوان یکی از مدل های محبوب کمپانی فورد شناخته می شود. پیشتر شرکت موردبحث اعلام کرد که می خواهد نسخه هیبریدی موستانگ را وارد خط تولید کند و از آنجایی که طرفداران اتومبیل های هیبریدی کم نیستند و در آینده خودروهای الکتریکی نیز وارد بازار می شوند، نسخه هیبریدی موستانگ می تواند قابل توجه باشد. اما اگر نسخه آفرودی از موستانگ ساخته شود و با عنوان موستانگ Raptor عرضه شود، بدون شک فورد با محصولی قابل توجه رو به رو خواهد شد. در حال حاضر کمپانی فورد نسخه Raptor از F-150 را عرضه می دارد که وانت پیکاپ قدرتمند و پرتوانی محسوب می شود.

حال اگر نسخه رپتور موستانگ نیز روی کار بیاید بدون شک می تواند انتظارات را برآورده سازد. به تازگی X-Tomi Design تصویر رندر شده موستانگ رپتور را که ترکیبی از F-150 و موستانگ می باشد، منتشر کرده است. باتوجه به تصویر طراحی غیرمتعارفی را شاهد هستیم که برای نخستین بار می توان در موستانگ شاهد بود. موستانگ GT در حال حاضر از پیشرانه هشت سیلندر ۴۶۰ اسب بخاری بهره می برد و احتمالا اگر نسخه رپتوری در کار باشد باید پیشرانه بیش از ۵۰۰ اسب بخاری را شاهد بود.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز s600 مدل 2017

پیش بینی می شود در آینده نزدیک فورد با معرفی محصولی جدید به شایعات پایان داده و حقیقت را برای طرفداران و مخاطبان خود روشن سازد.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.