فیلتر تلگرام و ارسال ۶۵ میلیارد پیام و ۲ میلیارد دقیقه مکالمه در روز با واتس آپ

0

فیلتر تلگرام و ارسال ۶۵ میلیارد پیام و ۲ میلیارد دقیقه مکالمه در روز با واتس اپ

با فیلتر شدن تلگرام در برخی از کشورها به خصوص کشور خودمان اکثر کاربران برخلاف اخباری که در رسانه های داخلی منتشر می شود و می گویند کاربران زیادی به پیام رسان های داخلی روی آورده اند، اکثر کاربران به پیام رسان واتس اپ روی آورده اند چرا که کمپانی فیسبوک براساس آماری رسمی در رویداد F8 اعلام کرده است که در پیام رسان واتس اپ در هر روز بیش از ۶۵ میلیارد پیام بین کاربران رد و بدل و بیش از ۲ میلیارد دقیقه مکالمه بین آنها صورت می گیرد .

البته لازم است بدانید که کمپانی فیسبوک آمار رسمی در زمینه ی جزئیات تعداد کاربران این پیام رسان داخلی منتشر نکرده است اما می دانیم که این پیام رسان روزانه میزبان بیش از یک میلیارد کاربر می باشد .

قابلیت استوس در پیام رسان واتس اپ

به نظر می رسد داشتن قابلیت استوس در پیام رسان واتس اپ باعث شده است که کاربران بیشتری جذب این پیام رسان بشوند ، درصورتی که با چنین ویژگی آشنایی ندارید بهتر است بدانید که عملکرد استوس در این پیام رسان مانند قابلیت استوری در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می باشد به گونه ای که شما می توانید با استفاده از ویژگی استوس در واتس اپ تمامی عکس ها ، گیف ها ، ویدیوها و متن های خود را تا مدت زمان ۲۴ ساعت به نمایش بگذارید .

کمپانی فیسبوک در رویداد F8 علاوه بر اعلام آمار رسمی تعداد پیام های ارسالی و مکالمه در شبکه ی اجتماعی واتس اپ به معرفی ویژگی های جدید وب سایت و اپلیکیشن خود نیز پرداخت به گونه ای که به باز طراحی صفحه ی کاربران در فیسبوک و دگرگونی ظاهری اپلیکیشن مسنجر خود نیز اشاره کرد .  علاوه بر این گفت و گوهایی نظیر بهره گیری از سرویس های درون اپلیکیشنی شخص ثالث ، پشتیبانی از واقعیت افزوده در اپلیکیشن موبایل و همچنین برنامه های جدید هوش مصنوعی در این کنفرانس بین توسعه دهندگان صورت گرفت .

مطالب مرتبط
تلگرام اعلام کرد، ایران را برای خرید ارز دیجیتال تحریم کرده است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.