۷ فیلم ترسناک در مورد پایان جهان

0

۷ فیلم ترسناک در مورد پایان جهان

چگونه من تا حالا زنده ام How I Live Now (2013)

چگونه جهان به پایان می رسد:

این فیلم، یک فیلم ترسناک در مورد پایان جهان مناقشات ژئوپولیتیک و جنگ هسته ای است. یک نوجوان آمریکایی (سایروس رونان) که با عموهایش در حومه انگلیس زندگی می کند، به مبارزه با بقای خود کشیده می شود.

نکته فیلم:

با تمرکز بر روی بچه ها و نوجوانان عادی، این فیلم باعث می شود تا اقدامات خود را در رابطه با کودکان در زمان پایان جهان در نظر بگیرید. سرعت عکس العمل شما چقدر است؟

مکس دیوانه: جاده خشم Mad Max: Fury Road (2015)

 

چگونه جهان به پایان می رسد:

حملات هسته ای، زمین را از همه زیبایی های سرسبز خود و آب و بنزین کالاهای گرانب ها خاموش می سازد. این فیلم ترسناک در یک قلعه بیابانی که توسط یک ستمکار دیوانه، ایمورتان جو، جایی که مردم در ازای آب کار می کنند، اتفاق می افتد.

نکته فیلم:

زمانی که کالاها کم می شود، مردم بیشتر به واردات قراردادهای اجتماعی نامتعادل روی می آورند، البته استثناء هم وجود دارد.

سپیده دم مرگ  Dawn of the Dead (2004)

چگونه جهان به پایان می رسد:

در این فیلم یک فیلم ترسناک در مورد پایان جهان است که در برابر یک انفجار منصوب به زامبی، یک گروه از مردم به یک سوپر مارکت پناه می برند. اما زمانی طول نخواهد کشید که…

نکته فیلم:

گاهی اوقات حتی تلاش های شجاعانه ما شکست می خورد. مرگ توسط زامبی اجتناب ناپذیر است.

جنگ جهانی زد  World War Z (2013)

چگونه جهان به پایان می رسد:

طاعون عظیم زامبی، یک نظم جهانی جدید را ایجاد می کند و همانطور که می دانیم سیاست های جهانی را تغییر می دهد. این داستان با مجموعه ای از حساب های عملیات سازمان ملل متحد ارتباط تنگاتنگی دارد.

نکته فیلم:

انتخاب کنید: هنگامی که آخرالزمان زامبی می آید، ما همه در همان قایق هستیم. سازمان ملل متحد بدتر از آن است که به نظر می رسد.

توده اطلس  Cloud Atlas(2012)

چگونه جهان به پایان می رسد:

ما در مورد مکانیک آخرالزمان خیلی مطمئن نیستیم، اما می دانیم که سال ۲۳۲۱ است، تمدن ها سقوط  کرده و مردم به زبان انگلیسی پدیک صحبت می کنند. تام هنکس در نقش نوعی شکارچی جمع کننده و هیو گرانت بازیگر نقش اصلی است، بنابراین سبک کلی آن لذت بخش است.

نکته فیلم:

در این حماسه از رمان دیوید میچل اقتباس شده، همان شخص در طی شش دهه زندگی های متفاوتی را تجربه می کند. این نشان می دهد که چگونه اعمال زندگی یک فرد به آینده منتقل می شود. زندگی آنها در این داستان آخرالزمان به دست می آید، که نشان می دهد که چگونه نژاد بشر به جلو حرکت می کند.

شب دنباله دار Night of the Comet (1984)

 

چگونه جهان به پایان می رسد:

این فیلم ترسناک در مورد پایان جهان در مورد این است که همانطور که دایناسورها از بین رفتند، زمین هم در مسیر انتهایی این دنباله است. بیشتر مردم به گرد و غبار یا زامبی تبدیل می شوند؛ تنها کسانی که از این شرایط فرار می کنند، کسانی هستند از اشعه های کیهانی توسط فولاد محافظت شده اند و آسیب ندیده اند.

نکته فیلم:

این کمدی تخیلی به ما می آموزد که پایان جهان می تواند خنده دار باشد.

جنگ آب Water world (1995)

چگونه جهان به پایان می رسد:

تکه های یخ قطبی به طور کامل ذوب می شوند و سطح دریا افزایش می یابد و تقریبا تمام زمین ها در هر قاره را پوشش می دهد. ۴۰۰ سال بعد، همانطور که می دانیم تمدن زیر آب است و تنها انسان های زنده در اجتماعات کوچک شناوری باقی مانده اند. آنها در مورد “خشکی” صحبت می کنند مثل یک بهشت ​​اسطوره ای که در جایی وجود دارد.

نکته فیلم:

شما باید برای زنده ماندن خود سازگار باشید. نکته متفاوت اینکه، ما نباید منابع اصلی زیست محیطی که در حال حاضر در اختیار داریم – مثل زمین های خشک برای کشاورزی و آب آشامیدنی برای نوشیدن – بی نهایت فرض کنیم. گرمایش جهانی می تواند نسل ها را تحت تأثیر قرار داده و حتی ما را بکشد.

 

مطالب مرتبط
درگذشت عطاءالله بهمنش گزارشگر باسابقه تلویزیون

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.