قابلیت جدید اینستاگرام: پاک شدن تصویر پس از یکبار مشاهده

0

قابلیت جدید اینستاگرام: پاک شدن تصویر پس از یکبار مشاهده

اینستاگرام برای قسمت دایرکت خود، ویژگی را ارائه کرده که بر اساس آن می توانید تصاویر و فیلم هایی را برای مخاطبینتان ارسال کنید که پس از یکبار مشاهده پاک خواهند شد.

بعد از اینکه تصویر یا کلیپ مورد نظر برای فرد باز شد و او آنها را مشاهده کرد، تصاویر برای همیشه از مکالمه شما ناپدید خواهند شد. این ویژگی اینستاگرام می تواند سبب شود تا افراد عکسهای خصوصی تری را برای هم ارسال کنند و همچنین تسلط بیشتری بر فضای کاربری خود داشته باشند.

دکمه «One View»

برای ارسال یک عکس یا ویدئو که پس از یک نمایش ناپدید شود، فقط کافیست تا دوربین اینستاگرام دایرکت را باز کنید، یک عکس بگیرید یا یک ویدیو ضبط کنید و روی دکمه «One View» که در پایین صفحه ظاهر می شود ضربه بزنید.

همچنین می توانید ویدیو یا تصویر خود را برای ۲۴ ساعت قابل مشاهده نگه دارید و یا آن را به صورت دائمی برای گپ خود بفرستید. قبلا، تمام عکس ها و فیلم های ارسال شده از طریق اینستاگرام دایرکت برای بیش از یک بار قابل مشاهده بود، اما هم اکنون آنها به طور خودکار ناپدید می شوند.

بر اساس اخبار منتشره از TechCrunch، اینستاگرام برای اولین بار در ماه نوامبر، قابلیت های One View و گزینه ارسال ۲۴ ساعته را معرفی کرد و آنها را در ماه ژانویه در دسترس مخاطبین قرار داد. با این حال، هنوز اینستاگرام، این  ویژگی های جدید را به صورت علنی و رسمی اعلام نکرده است. گزارش اخیر منتشر شده از eMarketer پیش بینی نموده است که بیشتر جوانان از فیس بوک خارج خواهند شد و “شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت را به عنوان گزینه های جایگزین انتخاب خواهند کرد. “فیس بوک ممکن است در میان رسانه های اجتماعی اهمیت فراوانی داشته باشد، و هنوز هم دارای کاربردهای فراوانی باشد. اما حتی خود این شرکت نیز اعتراف نموده که کاربران جوان به دنبال چیزی فراتر از فیس بوک هستند

مطالب مرتبط
کاربران اینستاگرام به زودی می توانند از داده های خود نسخه ی پشتیبان بگیرند

منبع: independent

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.