کاهش قیمت کارت گرافیک از سوی کمپانی های گیگابایت و ام اس آی در اثر کاهش تقاضا

0

کاهش قیمت کارت گرافیک از سوی کمپانی های گیگابایت و ام اس آی در اثر کاهش تقاضا در زمینه ی ماینینگ

کارت گرافیک : مطرح ترین تولید کنندگان در زمینه ی سخت افزار کمپانی های گیگابایت و ام اس آی هستند که براساس اخبار و گزارشات بدست آمده این کمپانی های به دلیل کاهش تقاضای ۴۰ درصدی برای کارت های گرافیکی مجبورند قیمت نهایی محصولات کارت های گرافیکی خود را کاهش دهند .

اما شاید برای شما هم سوال باشد که دلایل اصلی و عمده ی کاهش تقاضای کارت های گرافیکی چه هستند؟ باید بگوییم که عمده ترین دلایل در زمینه ی کاهش تقاضای کارت های گرافیکی کاهش نسبی استخراج های ارز های رمز پایه و البته عدم نیاز بخش عمده ی فعالان این بخش به جایگزین کردن کارت های گرافیکی فعلی خود می باشد چرا که در اوایل ماه آوریل میزان تقاضای معدن کاران ارزهای دیجیتال برای خرید کارت های گرافیکی جدید کاهش پیدا کرده است .

همانطور که اشاره کردیم یکی از عمده ترین دلایل کاهش تقاضا در زمینه ی کارت های گرافیکی افت قابل توجه قیمت ارزهای محبوب شامل بیت کوین و اتریوم می باشد که این افت قیمت ارزهای محبوب در ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاده است.

البته یکی دیگر از دلایلی که چندان در این مسئله بی تاثیر نمی باشد انتظار بازار برای عرضه ماشین های جدید استخراج اتریوم می باشد که قرار است در سه ماهه سوم سال میلادی جاری از راه برسد .

مطمئنا کمپانی هایی که تولید کننده ی کارت های گرافیکی هستند بعد از اینکه سود فراوانی را در سال میلادی ۲۰۱۷ بدست آورند با شنیدن این خبر از تولید کارت های گرافیکی و کسب سود از این طریق نا امید شده اند چرا که کمپانی گیگابایت که یکی از مطرح ترین کمپانی ها در زمینه ی تولید چنین محصولاتی است موفق شده بود در سال میلادی گذشته یعنی در سال ۲۰۱۷ حدود ۴.۵ میلیون واحد کارت گرافیکی را بفروشد که چنین رقمی رشد ۱ میلیون واحدی نسبت به سال قبل داشته است .

مطالب مرتبط
طراحی تایرهای جدید مخصوص خودروهای برقی توسط کمپانی Goodyear

کارشناسان احتمال می دهند که با کسادی شدید بازار در این زمینه شاهد کاهش قیمت برخی از محصولات و البته ارائه ی تخفیف های زیاد از سوی کمپانی های تولید کننده برای فروش محصولات تولید شده خود در این زمینه باشیم .

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.