تولید نسخه های جدیدی از لامبورگینی اوروس ۲۰۱۹ با قیمتی بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار

0

تولید نسخه های جدیدی از لامبورگینی اوروس

دومین اس یو وی لامبورگینی پس از رونمایی آن در سال گذشته، سر و صدای زیادی را در سراسر جهان به پا کرد. لامبورگینی اوروس، که یک جهش بزرگ داشت و کاملا از حالت جعبه ای LM002 خارج شده بود، توانست تعداد زیادی از سفارشات را از سراسر جهان دریافت کند و همین امر باعث شد که این کمپانی خودروسازی ایتالیایی، مونتاژ تعداد۱۰۰۰ دستگاه دیگر در سال را در دستور کار خود قرار دهد و البته مشخص است که این رقم برای خودرویی که دارای قیمتی بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار است رقم کمی نیست.

با این استقبال بی نظیر، احتمالا حرکت بعدی این کمپانی توجه بیشتر و سرمایه گذاری کافی به منظور تولید اس یو وی کوچکتری است که بتواند نیاز افرادی را که به دنبال اس یو وی های بزرگ نیستند براورده سازد. لامبورگینی خواستار ایجاد تفاوت است و می خواهد از انحصار خود در تولید خودروهای بی نظیر حفاظت نماید.

موریزویو رجیانی، مدیر فنی شرکت لامبورگینی، در گفتگو با برخی خبرگزاری ها بیان داشت که  سوپر اس یو وی اوروس در حال حاضر در موقعیت عالی و متمایزی قرار دارد و نشان دهنده حد اعلای استانداردهای کمپانی ماست. به همین دلیل، تولید یک اس یو وی کوچک تر دقیقا همان چیزی نیست که مارک ایتالیایی لامبورگینی دنبال کند و شاید هیچ تطابقی با دی ان ای شرکت ما نداشته باشد.

او گفت: “در پایان، همه چیز به موقعیت تجاری شرکت ما بستگی دارد و شاید این امر باعث پایین آمدن رتبه و شان تجاری ما گردد.
خوشبختانه، خودروساز هیچ گونه اشاره ای به این امر نکرده است که مدل هایی که بعد از این اس یو وی توسط لامبورگینی تولید خواهند شد بزرگ تر از اوروس هستند یا خیر. و  این چیزی است که ما به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستیم.

مطالب مرتبط
احتمالا اندروید پی از ژست های حرکتی آیفون 10 پشتیبانی خواهد کرد

در حال حاضر، آنچه رجیانی تایید کرده است این است که محبوبیت اوروس به پایان نرسیده و چنان می نماید که گویا هرگز به پایان نخواهد رسید. او گفت که در آینده مدل های بیشتر و متنوع تری از مدل اوروس تولید خواهد شد، درست مثل مدل های جذاب Gallardo و Huracan که با توجه به تقاضای بازار تعداد بیشتر و متنوع تری از آن ها تولید گردید. شایع شده است که یک مدل هیبریدی با پیشرانه ۶۸۰ اسب بخاری پورشه  بخشی از لیستی است که قرار است به عنوان مشتقات اوروس روانه بازار شود. اما هنوز ویژگی ها و مشخصات این مدل هیبرید مشخص نشذه است.

گالری تصاویر لامبورگینی اوروس ۲۰۱۹

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.