لپ تاپ های گیمینگ سری G و Alienware توسط کمپانی دل رونمایی شدند

0

لپ تاپ های گیمینگ سری G و Alienware توسط کمپانی دل رونمایی شدند

لپ تاپ های گیمینگ سری G و خانواده Alienware که لپ تاپ هایی یکپارچه می باشند به تازگی توسط کمپانی دل  معرفی شدند . درصورتی که شما از کامپیوتر‌های دسکتاپ معمولی استفاده می کنید با دیدن ارتقای چشم گیر این سری از کامپیوتر های دل ، به خرید و استفاده از این محصولات جذب خواهید شد.

کامپیوتر های اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ و اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ دارای نمایشگر های ۲۳.۸ اینچی با رزولوشنی ۱۰۸۰p و ۲۷ اینچی با رزولوشنی برابر با ۴K می باشند به گونه ای که از HDR پشتیبانی می کنند . هر دو مدل از این لپ تاپ ها از لحاظ زیبایی بر پایه ی لپ تاپ های XPS طراحی شده اند به گونه ای که دارای خطوط ساده کیس های متالیک و نمایشگری با حداقل حاشیه می باشند .

دو کامپیوتر اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ و اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ ، دارای نسل هشتم از پردازنده های اینتل به همراه ۳۲ گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی انویدیا GTX 1050 با توانی برای اجرای اکثر بازی ها با رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p هستند .

یکی از ویژگی های این کامپیوتر ها این است که وبکم آنها در نمایشگر تعبیه نشده است ، با توجه به گزارشات و اخبار بدست آمده کامپیوتر اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ قرار است با قیمتی برابر با ۸۵۰ دلار عرضه شود و کامپیوتر اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ قرار است با قیمتی برابر با ۱۰۰۰ دلار عرضه شود .

از پردازنده ی Core i9 در کامپیوتر های اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ و اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ ، سری K که مجهز به امکان اورکلاک کردن می باشد ، استفاده شده است . علاوه بر این می توانید از قوی ترین پردازشگر های گرافیکی موجود در بازار مانند انویدیا  GTX 1080در کامپیوتر های اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ و اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ استفاده کنید .

مطالب مرتبط
قیمت بی ام و M2 Competition مشخص شد

رزولوشن استفاده شده در نمایشگر های این کامپیوتر ها برابر با ۱۰۸۰p و ۴K می باشد . کامپیوتر ها اینسپایرون ۵۰۰۰ ۲۴ و اینسپایرون ۷۰۰۰ ۲۷ در حال حاضر آماده برای عرضه شدن هستند به گونه ای که کمپانی سازنده برای  Alienware 15 برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری و برای  Alienware 17 بهای ۱۵۵۰ دلاری را در نظر گرفته است .

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.