معرفی لپ تاپ دو در یک Yoga 730 لنوو در کنگره جهانی موبایل

0

معرفی لپ تاپ دو در یک یوگا ۷۳۰ لنوو در کنگره جهانی موبایل

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ ها و رایانه های شخصی شرکت لنوو می باشد که در زمینه ی تجهیزات جانبی و دیجیتالی فعالیت دارد، دفاتر مرکزی این شرکت در شهر های پکن و موریزویل کارولینای شمالی قرار گرفته است که در سال ۱۹۹۳ به بزرگترین شرکت تولید کننده ی رایانه های شخصی و لپ تاپ ها در چین تبدیل شد. در حال حاضر شرکت لنوو در سطح جهانی به تولید لپ تاپ های تینک پد و رایانه های رومیزی تینک سنتر که با بسته های نرم افزاری تینک ونتیج همراه هستند و نمایشگر های تینک ویژن به علاوه ی انواع لوازم جانبی رایانه های شخصی و لپ تاپ ها می پردازد.

شرکت لنوو برای بازار داخلی کشور خود یعنی کشور چین به طراحی و تولید رایانه های سرور و انواع گوناگونی از ابزارها و تجهیزات دیجیتالی می پردازد همچنین توانسته است با طراحی و تولید دوربین های دیجیتال به شکل منحصر به فرد و ویژگی های قابل توجه به همراه تجهیزات و ابزار های شبکه محصولات خود را توسعه دهد. به گونه ای که این شرکت یکی از پایه های ثابت در کنگره جهانی موبایل بارسلون است که هر ساله در آن شرکت می کند و جایگاه خود را به شکل ویژه ای نشان می دهد. شرکت لنوو امسال نیز در کنگره جهانی موبایل بارسلون در جریان MWC 2018 از نوت بوک های جدید خود که در سری محصولات یوگای این شرکت طراحی و ساخته شده اند رونمایی کرد.

یوگا ۷۳۰ لنوو، در دو مدل طراحی

لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو، در دو مدل طراحی شده است که این دو مدل از این لپ تاپ شامل، لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو در مدل ۱۳ اینچی و لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو در مدل ۱۵ اینچی می باشند. جالب است بدانید که این سری از مدل های لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو به گونه ای طراحی شده اند که از دیگر لپ تاپ های تولید شده توسط شرکت لنوو متمایز می باشند. به گونه ای که لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو نه تنها از دستیار هوشمند کورتانا پشتیبانی می کند بلکه از دستیار هوشمند الکسای آمازون نیز پشتیبانی می کند و این ویژگی لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو که از دو دستیار هوشمند به طور هم زمان پشتیبانی می کند یک ویژگی منحصر به فرد است و همین ویژگی باعث شده است که لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو با سایر لپ تاپ های تولید شده توسط این کمپانی متفاوت باشد چرا که شما می توانید با خریداری لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو به طور هم زمان از دو دستیار هوشمندی کورتانا و الکسا و البته مزایای آنها به راحتی بهره مند شوید.

مطالب مرتبط
معرفی لپ تاپ دو در یک فلکس 14 لنوو در MWC

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو این است که این لپ تاپ به نمایشگری با کیفیت IPS که دارای وضوح UHD می باشد مجهز است و جالب است که این لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو نسبت به لپ تاپ های نسل های قبلی خود وزن و قطر فوق العاده کمتری دارد و باعث می شود کاربران هنگام حمل این لپ تاپ با خود به هیچ وجه دچار خستگی و یا درد در مچ دستشان نشوند به گونه ای که لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو در مدل ۱۵ اینچی دارای ۱.۸۸ کیلوگرم وزن و لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو در مدل ۱۳ اینچی دارای ۱.۱ کیلوگرم وزن می باشد و البته طراحی قطر بسیار کم در این لپ تاپ نیز به طراحی و ظاهر زیبای آن کمک کرده است.

اگر بخواهیم در مورد تجهیزات سخت افزاری که داخل این لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو استفاده شده ایم باید بگوییم که سخت افزار استفاده شده در لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو نسبتا قدرتمند است. چرا که در طراحی و ساخت این نسل از لپ تاپ های لنوو از پردازنده های Core i7 نسل هشتم اینتل استفاده شده است، البته نسخه ی ۱۵ اینچی لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو نیز از کارت گرافیکی GTX 1050  بهره مند می باشد.

دیگر ویژگی و یا بهتر است بگوییم ابزار استفاده شده در لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو ، قلم اکتیو پن ۲ لنوو می باشد که این لپ تاپ را از سایر لپ تاپ های تولید شده توسط لنوو منحصر به فرد می سازد. لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو از نظر پخش صدا نیز لپ تاپی منحصر به فرد می باشد چرا که در طراحی این نسل از لپ تاپ های لنوو از اسپیکر های بی نظیر JBL استفاده شده است تا کاربران این نسل از لپ تاپ ها در هنگام تماشای ویدیوها، مستند ها، فیلم ها، موزیک ویدیوها و موسیقی از کیفیت بی نظیر صدا در لپ تاپ های یوگا ۷۳۰ لنوو لذت ببرند.

مطالب مرتبط
شاسی بلند جدید استون مارتین دارای توانی معادل 700 اسب بخار خواهد بود

می توانیم بگوییم که مدل های ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی لپ تاپ  ۷۳۰ لنوو از نظر قیمتی تقریبا با یکدیگر مشابه هستند، چرا که قرار است لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو  در نسخه ی ۱۳ اینچی با قیمتی برابر با ۸۷۹.۹۹ دلار و لپ تاپ ۷۳۰ لنوو  در نسخه ی ۱۵ اینچی در قیمتی برابر با ۸۹۹.۹۹ دلار در ماه آوریل سال میلادی جاری در بازار رایانه های شخصی و لپ تاپ ها عرضه شود و به فروش برسد.

رنگ هایی که برای طراحی لپ تاپ  ۷۳۰ لنوو چه در نسخه ی ۱۳ اینچی و چه در نسخه ی ۱۵ اینچی انتخاب شده اند تا این نسل از لپ تاپ های لنوو در این رنگ ها طراحی و تولید شوند نقره ای و خاکستری می باشند.

بنابراین می توانیم در انتظار لپ تاپ۷۳۰ لنوو ، در رنگ های زیبا و منحصر به فرد نقره ای و خاکستری با قیمت هایی که متناسب با تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که در این لپ تاپ به ویژه در قلم اکتیو پن ۲ لنوو استفاده شده است باشیم. البته بهتر است یادآور شویم که لپ تاپ یوگا ۷۳۰ لنوو برای افرادی مناسب می باشد که تجهیزات سخت افزاری لپ تاپ برایشان اهمیت بالایی دارد و البته بودجه ی قابل توجهی را برای خرید یک لپ تاپ با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد کنار گذاشته اند مناسب می باشد.

منبع: slashgear

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.