لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷ زیبا و قدرتمند

0

لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷ زیبا و قدرتمند

لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷ زیبا و قدرتمند

به نقل از کارشناسان فناوری وبسایت وردنگار، شرکت اچ پی اخیرا تصمیم گرفت لپ تاپ اسپکتر خود را با سخت افزار جدید بروزرسانی کند. لپ تاپی که در کنار سخت افزاری چشمگیر، طراحی زیبایی برای آن در نظر گرفته شده و توانسته عنوان باریکترین لپ تاپ جهان را به خود اختصاص دهد.

بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند این عنوان را به خود اختصاص دهند و لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷ نیز چنین محصولی از برند HP محسوب می شود.

لپ تاپ HP اسپکتر مورد بررسی ما نسخه اسپکتر ۱۳ بوده که با صفحه نمایش ایده آل خود می تواند نظر مخاطبان خود را جلب کند. قیمت پایه این مدل به ۱۲۹۹ دلار می رسد که در کنار ویژگی ها بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه است.

مزایا و معایب لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷

مزایا: پردازنده نسل جدید اینتل، طراحی زیبا وباریک، صفحه نمایش باکیفیت

معایب: عمر باتری نامطلوب، صفحه نمایش غیرانعطاف پذیر

نکته: گفتنی است اسپکتر جدید در مدلی با صفحه نمایش لمسی و غیرلمسی به فروش می رسد.

طراحی لپ تاپ HP اسپکتر ۲۰۱۷

یکی از بارزترین ویژگی های لپتاپ جدید اچ پی بخش طراحی و ظاهر آن می باشد که موجب شده بسیار موردتوجه قرار گیرد. ضخامت کم این لپ تاپ را باریک به نظر می رساند و در حقیقت نیز کم ضخامت و باریک است.

یکی از مهمترین نکاتی که یک لپ تاپ باید از آن برخوردار باشد، طراحی درست بوده که اسپکتر ۲۰۱۷ از آن بهره می برد و شبیه به نوت بوک باریک و زیبایی است. چنین ساختاری متناسب با قیمت و ویژگی های اسپکتر است.

هنگامی که به تایپ کردن در این لپتاپ می پردازید، احساسی نرم و سریع خواهید داشت و گذشته از آن باید به بدنه آلومینیومی و با مقاومت بالا آن اشاره کرد. ویژگی های طراحی نسل جدید اسپکتر نظر هر فردی را به خود جلب می کند. HP نیز در طراحی لپ تاپ یکی از شرکت های مطرح و شناخته شده ای بوده که این موضوع به خوبی از محصولات آن پیداست. حتی پیشتر اسپکتر ۱۳ جدید را به عنوان زیباترین لپتاپ به شمار آوردند زیرا از یک سو ظرافت بالایی داشته و در سوی دیگر می تواند انتظارات کاربر خود را در عملکرد برآورده سازد. بسیاری HP را یکی از برترین تولیدکنندگان لپتاپ می دانند که در حقیقت نیز چنین عنوانی برازنده برند موردبحث است. این کمپانی همیشه سعی داشته بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد و در این میان با اسپکتر ۱۳ توانسته به این مهم دست یابد. زیرا در طراحی و عملکرد به نوعی سنگ تمام گذاشته و توانسته نظر همگان را به این مدل جلب کند.

مطالب مرتبط
خودرو الکتریکی جیلی امگراند GSe وارد بازار چین شد

از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۱۳ اینچی ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی، پردازنده  Core i7-8550U اینتل با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی، حافظه رم ۸ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتزی، گرافیک Intel HD Graphics 620، حافظه اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی، وای فای ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۴.۱، سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم و قیمت ۱۲۹۹ دلاری اشاره داشت.

با مشخصات چشمگیری که شرکت HP برای محصول خود در نظر گرفته می توان انتظارات بسیاری از آن داشت. اگر در سخت افزار بخواهیم آن را با لپتاپ های مختلفی مورد قیاس قرار دهیم کمتر محصولی یافت شده که در طراحی و مشخصات همانند اسپکتر ۲۰۱۷ اچ پی باشند. زیرا شرکت موردبحث محصولی را توسعه داده تا در بیشتر بخش ها چشمگیر و قابل توجه باشد. در حالی که طراحی این مدل شباهتی به مدل ۲۰۱۶ داشته تغییراتی از سوی HP روی مدل ۲۰۱۷ حاصل شده تا بتوان آن را یک نسخه جدید دانست.

از این رو بارزترین تغییر بروزرسانی شدن به نسل هشتم پردازنده کافی لیک اینتل است و این در حالی بوده که نسل پیشین با پردازنده نسل هفتمی اینتل همراه بود. این تغییر یک مورد مهم محسوب شده زیرا موجب شده تا لپ تاپ جدید توان مصرفی کمتری داشته و قدرت آن افزایش یابد.

شرکت اچ پی هر سال نسل جدیدی از لپتاپ اسپکتر را معرفی می کند و برای سال جاری نیز چنین تصمیمی گرفته و با رونمایی از این لپ تاپ نظر همگان را به خود جلب کرد. ضخامت ۱۰.۴ میلیمتری این دستگاه بسیار باریک بوده و در هیچ لپ تاپی نمی توان شاهد چنین ضخامتی بود. زیرا کمپانی ها سعی می کنند طراحی متداول و سطحی برای لپ تاپ خود داشته باشند.

ظاهر پریمیومی در کنار مشخصات رده بالا، اسپکتر ۲۰۱۷ را به یکی از برترین نوت بوک های سال جاری تبدیل کرده است. اچ پی در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته و بهترین طراحان را به کار گرفته تا محصولی که طراحی می شود در نتیجه چشمگیر و قابل توجه باشد.

مطالب مرتبط
نگاه کردن بیش از ده دقیقه به چشم های یک نفر سبب تغییر احساسات او می شود

حاشیه و لوگو طلایی در کنار بدنه و صفحه کلید سفید، زیبایی بسیاری را رقم زده و در نگاه نخست این نوت بوک شگفت انگیز به نظر می رسد.

در بخش صفحه کلید نرمی خاصی احساس می شود و ترک پد نیز می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. ترک پدی دقیق و حساس با جایگاه بزرگ که تجربه کاربری مناسبی را برای مخاطب خود به ارمغان می آورد.

در بخش صفحه کلید اسپکتر ۲۰۱۷ باید آن را محصولی کامل و قابل توجه دانست و شرکت اچ پی سعی کرده به نوعی سنگ تمام بگذارد. اسپکتر که خود لپ تاپی پریمیومی بوده در زمینه صفحه کلید نیز یک نوت بوک باکیفیت و نرم بوده که کاربری لذت بخشی را برای صاحبان این لپتاپ رقم می زند. کلیدها عمق مطلوبی داشته و ترک پد نیز بزرگ و استاندارد است. همچنین باید در بخش کیبورد این لپتاپ را کامل نیز دانست زیرا HP سعی کرده ویژگی های بزرگی در این قسمت برای آن در نظرگیرد.

شرکت مورد بحث اسپکتر را به شکلی توسعه داده تا در بیشتر بخش ها کیفیت بالایی داشته باشد و موردتوجه مخاطب و کاربر قرار گیرد. طراحی یکی از ویژگی بارز اسپکتر ۲۰۱۷ محسوب شده که این موضوع شامل صفحه کلید نوت بوک مورد اشاره می شود.

در کنار صفحه کلید، پورت USB-C و USB-A در نظر گرفته شده تا بتوان دستگاه های جانبی را به لپتاپ متصل کرد. برخلاف X360 که به صفحه نمایش هیبریدی مجهز است و می تواند به شکل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، اسپکتر معمولی یک لپ تاپ استاندارد بوده و چنین ویژگی را شامل نمی شود.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت از بزرگترین ویژگی های اسپکتر بوده که آن را نسبت به دیگر نوت بوک ها خاص کرده است. بدنه ای با طراحی شیک و بادوام، صفحه نمایش پروضوح، صفحه کلید نرم و راحت، مشخصات سخت افزاری قابل توجه و برخی دیگر همگی این لپتاپ را یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل می کنند.

مطالب مرتبط
سه بیمار مبتلا به ویروس ابولا از قرنطینه کنگو گریخته اند و مقامات از انتشار این بیماری نگران هستند

HP قصد داشته بزودی مدل های دیگری شبیه به اسپکتر را عرضه دارد و در حال حاضر نیز این نوت بوک دست کمی از رقبا نداشته و حتی باید آن را برتر دانست. اگر بخواهیم به رقبا این نوت بوک اشاره کنیم باید به لپ تاپ سرفیس مایکروسافت، دل XPS 13، اپل مک بوک ۱۲ اینچی و چندی دیگر پرداخت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی HP مراجعه کنید.

با قیمت ۱۷۹۹ دلاری اسپکتر ۱۳ جدید در کنار کیفیت ساخت بالا، قیمت کمی نداشته و مطابق با ساختار پریمیومی اچ پی نیز قیمت هنگفتی در نظر گرفته است. انتظار می رود بزودی شاهد معرفی نسل دیگری از اسپکتر باشیم زیرا توانسته مورد توجه قرار گیرد و با استقبال بالایی رو به رو شود که نشان از ویژگی های کامل و طراحی بی نقص آن می باشد.

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.