مدل موی مردانه ۲۰۱۸ – سری ۳

0

در چند سال اخیر توجه زیادی به مدل موی مردانه می شود و آقایان نیز دوست دارند مدل مویی ناب و جدید داشته باشند.  وردنگار در آخرین سری از این مقاله برای شما کاربران عزیز، مدل موهای جدید و شیکی را تهیه کرده است. در این سری چند مدل موی زیبا نیز برای موهای فر آورده ایم که بسیار زیبا و شیک است.

همانطور که می دانید مراقبت از موهای فر بسیار سخت تر از موهای لخت می باشد اما حسنی که دارد این است که می توانید مدل موهای زیبایی را بر روی آن پیاده کرده و بسیار زیبا شوید.

چطور از موی فر مراقبت کنید

برای مراقبت از موهای فر استفاده از ابزارهای حرارتی را به حداقل برسانید

گرما می تواند به موهای شما آسیب برساند. می تواند آنها را شکننده، خشک و زبر کند. سشوار کشیدن یا اتو کشیدن مو می تواند جهت رویش طبیعی فرهای شما را بر هم بزند و منجر به پدیدار شدن وز، خشکی موها و غیر قابل کنترل شدنشان شود. شما می توانید از ابزارهای حرارتی مو استفاده کنید، اما نه همیشه. موهای براق و صاف را برای مناسبت های خاص کنار بگذارید و قبل از استفاده از یک ابزار حرارتی، مو را کاملا آماده کنید. برای جلوگیری از خشکی یا آسیب، از محصولات محافظ مو استفاده کنید.

مراقبت از موهای فر با نرم کردن عمیق

نرم کردن عمیق موها بطور منظم برای تمام انواع موهای فر مفید خواهد بود. از یک نرم کننده ی غلیظ و رطوبت رسان روی طول موها استفاده کنید. به انتهای موها بیشتر توجه کنید. سپس یک کلاه دوش تهیه کنید و سرتان را بپوشانید. به موها حداقل ۲۰ دقیقه زمان دهید تا تمام رطوبت را جذب کنند و سپس موها را با آب ولرم (نه گرم) بشویید. آب گرم می تواند به فولیکول های موی شما آسیب برساند یا آنها را ضعیف کند.

مطالب مرتبط
تاثیر لیزر درمانی در لیفت صورت و کاهش افتادگی پوست

گره موها را به درستی باز کنید

موهای فر را با بی احتیاطی و بی توجهی برس نکشید. برس کشیدن بیش از حد می تواند موهای شما را وزدار کند. ما توصیه می کنیم که از یک شانه ی دندانه درشت و یک برس پارویی نرم استفاده کنید. وقتی موهایتان خیس هستند آنها را شانه کنید. سپس از کرم فر کننده استفاده کنید و اجازه دهید موها بطور طبیعی خشک شوند.

از برس، تنها برای باز کردن گره های بزرگ استفاده کنید. هنگامیکه مو خشک است، به آرامی برس بکشید، تا زمانیکه تمام گره ها باز شوند. سپس دستانتان را خیس کنید و با استفاده از انگشتانتان، دوباره به کرم فر کننده جان ببخشید. برای حفظ فرها، اجازه دهید موهایتان کاملا خشک شوند.

مدل موی مردانه ۲۰۱۸ – برای عید نوروز ۹۷

     

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.