تولید خودروی مرسدس بنز ای ام جی SL65 به زودی متوقف خواهد شد

0

تولید خودروی مرسدس بنز ای ام جی SL65 به زودی متوقف خواهد شد

 

در عصر کاهش اندازه و الکتریکی شدن خودروها، یک موتور ۱۲ سیلندر بیشتر شبیه به دایناسوری است که نسلش منقرض شده و یا در حال منقرض شدن می باشد. در این خصوص،  کمپانی مرسدس بنز اذعان داشته است که پیشرانه ۵ لیتری بنزینی بی توربو را از مجموعه خود بازنشسته کرده و در این راستا، پس از حذف مدل G65، از خط تولید، هم اکنون مدل دیگری نیز که در پایان نامش اعداد ۶۵ به چشم می خورند تا پایان سال از خط تولید حذف خواهند شد.

منابع نزدیک به شرکت آلمانی مرسدس بنز طی بیانیه ای اعلام کرده اند که در ماه ژوئن، این کمپانی به طور کامل به زندگی رودستر سقف دار SL65.پایان خواهد داد و این مدل استثنایی را از خط تولید خود حذف خواهد کرد. به عبارت دیگر، شما تنها چند ماه دیگر فرصت دارید تا با مبلغ چشم گیر ۲۲۲،۰۰۰ دلار این رودستر کانورتیبل را سفارش دهید و اگر چه هنوز این شرکت بیانیه ای را در این خصوص منتشر و تایید نکرده است، اما گویا رود ستر SL65 آخرین نفس های خود را می کشد و چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده است.چرا که تولید این خودرو در کارخانه برمن تا اواخر ماه مه پایان خواهد رسید.

از آن جا که هنوز تولید یک مدل جدید از سری SL تایید شده است، پس بهتر است امیدی به بازگشت SL65 به بازار نداشته باشید. کمپانی مرسدس بنز تایید کرده است که موتور ۱۲ سیلندر تنها در برخی مدل های خانواده مایباخ زنده خواهد ماند، مگر این که بار دیگر قرار باشد تا یک نسخه لوکس از سدان کشیده کلاس S یا یک نسخه خاص محدود همانند کانورتیبل S650 ، به همراه موتور ۶۲۱ اسب بخاری مخصوص کلاس SL    تولید شود. Tobias Moers رئیس AMG در پایان سال گذشته اعلام نمود که: بازار موتورهای ۱۲ سیلندر تغییر یافته است. و من فکر می کنم که ما نیز باید با این تغییر همگام باشیم.

مطالب مرتبط
آشنایی با تبلت لپ تاپ حرفه ای HP Zbook x2

گالری تصاویر مرسدس بنز ای ام جی SL65

اختصاصی وردنگار – کپی برداری با لینک دهی مستقیم و نام منبع مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.