نسل جدید شاسی بلند کلاس جی ۲۰۱۹ مرسدس بنز معرفی شد

0

کلاس جی ۲۰۱۹ : نسل جدید شاسی بلند کلاس جی ۲۰۱۹ مرسدس بنز معرفی شد

شرکت مرسدس بنز در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید کلاس جی را به نام G-class 2019 معرفی کرده است. این خودرو را می توان یکی از قابل توجه‌ترین شاسی بلندهای مرسدس دانست که لوکس نیز محسوب می شود. کلاس جی ۲۰۱۹ یک مدل بازطراحی شده بوده و دقیقا نمی توان آن را یک نسل جدید دانست بلکه مرسدس تنها تغییرات کمی روی آن اعمال کرده و همان نسل دومی است. بیشترین تغییری که می توان در G-class 2019 مشاهده کرد، چراغ های بازطراحی شده LED لیزری بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.


کلاس جی ۲۰۱۹ همچنان دارای DNA مدل پیشین بوده و مرسدس سعی کرده جلایی به ظاهر آن ببخشد. حتی لوازم جانبی از اس کلاس و E کلاس نیز روی آن جای گرفته و مرسدس محصولی را ارائه داده که ترکیبی از مدلی سنتی و امروزیست. با این حساب تغییراتی که مرسدس برای این خودرو حاصل کرده بیشتر شامل فضای داخلی کابین و طراحی بیرونی بخصوص در بخش چراغ های جلو می شود.

بارزترین تغییر کلاس جی ۲۰۱۹

زیرا بارزترین تغییر که در نگاه نخست می توان شاهد آن باشید، چراغ های LED جدید دوار بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. پیشرانه آن از نوع ۴.۰ لیتری هشت سیلندر ۳۱۰ اسب بخاری بوده که در کنار گیربکس ۹ دنده ترونیک اتوماتیک می تواند عملکرد بالایی در حالت آفرود و برخی دیگر از خود نشان دهد.


مرسدس بنز بیان داشت که G کلاس ۲۰۱۹ از بیشتر فناوری های ایمنی برخوردار است و صاحبان آن می توانند در کار با آن لذت فراوانی کسب کرده و نرمی بزرگی احساس می کنند. این شرکت آلمانی همیشه با عرضه محصولاتی لوکس توانست مورد توجه قرار گیرد و حال نوبت به یک مدل لوکس دیگر چون G-Class 2019 رسیده است.

مطالب مرتبط
اپل به دنبال گزینه های رنگی جدید آیفون های 2018


مرسدس قصد داشته مدل را سال جاری با قیمت بالایی عرضه دارد و متاسفانه جزئیات بیشتری در کار نیست.

 اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.