مرسدس E-Class All-Terrain نسبت به قبل قوی تر خواهد بود

0

مرسدس E-Class All-Terrain نسبت به قبل قوی تر خواهد بود

مرسدس بنز کلاس e مدل all-terrain : در اواخر سپتامبر سال ۲۰۱۶، کمپانی مرسدس، مدل E-Class All-Terrain خود را برای رقابت با  Volvo V90 Cross Country و آئودی A6 آماده نمود.

این خودرو به طور انحصاری با یک موتور توربودیزل چهار سیلندر سه ستاره ارائه شد و گویا کمپانی قصد دارد یک موتور دیزلی شش سیلندر را نیز به آپشن های موجود برای این خودرو اضافه کند.

با این حال، هم اکنون در آغاز ماه می ۲۰۱۸ هستیم و هنوز هیچ خبری از ارائه چنین موتوری به گوش نمی رسد. اما این تاخیر احتمالا به این دلیل است که شرکت تصمیم گرفته تا موتور شش سیلندر خطی جدید خود را معرفی نماید.

مشخصات فنی و موتور

طرفداران آلمانی مرسدس بنز کلاس e در MB Passion Blog اظهار داشتند که E400d 4Matic All-Terrain در نهایت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ در اروپا عرضه خواهد شد. هنگامی که این خودرو به بازار عرضه شود، دارای همان موتور شش سیلندر  موجود در S400d و۴۰۰d  CLS که به تازگی راه اندازی شده خواهد بود. در هر دو مثال، موتور دیزلی که با نام تجاری “OM 656” شناخته می شود دارای توانی معادل ۳۳۵ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۵۱۶ پوند پا (۷۰۰ نیوتن متر) می باشد.

این پیشرانه ۲.۹ لیتری به دو توربو شارژر مجهز است و بدیهی است که باید مزایای قابل توجهی نسبت به موتور دیزل  ۲.۰ لیتری پر قدرت E220d 4Matic All-Terrain که در حال حاضر در اروپا در دسترس است داشته باشد. برای یادآوری باید بگویم که موتور ۴ لیتری خطی قبلی این خودرو دارای توانی برابر با ۱۹۲ اسب بخار (۱۴۳ کیلو وات) و گشتاوری در حدود ۲۹۵ پوند فوت (۴۰۰ نانومتر) بود.

بنابراین انتظار می رود که نسخه جدید مرسدس بنز کلاس e این خودرو به نسبت نسخه های قبلی، دارای پیشرانه قوی تری باشد و بتواند به خوبی با رقبای خود رقابت نماید.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

تصاویر زیبایی از مرسدس بنز کلاس e مدل All-Terrain

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.