مزدا CX-3 با توان ۱۴۸ اسب بخار و پیشرفت های بی نظیر

0

مزدا CX-3 با توان ۱۴۸ اسب بخار و پیشرفت های بی نظیر

پس از اینکه در سال گذشته مزدا خودروهای خود را تا حد زیادی ارتقا بخشید، امسال نیز این کمپانی، آپشن های بسیار متنوعی را برای کراس اوور جمع و جور CX-3 2019 خود آماده نموده است.

این کمپانی، امسال بیشتر بر راحتی راننده و ارائه تجهیزات پیشرفته تر در کابین تمرکز نموده و افزایش توان خودرو را کمتر مد نظر قرار داده است.

به احتمال زیاد خودروی مزدا CX-3 به روز رسانی شده در بهار سال آینده وارد نمایندگی های این کمپانی خواهد شد، اما کمپانی مزدا هوز هیچ گونه جزئیات دقیقی را در مورد قیمت این خودرو اعلام ننموده و اعلان جزئیات قیمت گذاری را به زمانی نزدیک به عرضه محصول به بازار موکول نموده است.

گویا خودروی مزدا CX-3 نیز همانند نسل های قبلی خود از وجود موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری Skyactiv-G مزدا بهره خواهد برد اما قرار است که این خودرو به جای توان ۱۴۶ اسب بخاری (۱۰۹ کیلووات ) و گشتاور ۱۴۶ پوند پایی (۱۹۸ نیوتن متر) مدل فعلی، توانی معادل ۱۴۸ اسب بخار (۱۱۰ کیلووات) و گشتاوری برابر با  ۱۴۸ پوند فوت (۲۰۱ نیوتن متر) را تولید کند.

علاوه بر این، مزدا ادعا نموده که تغییرات موتور اجازه می دهد تا گشتاور در سراسر محدوده چرخش موتور در دسترس باشد که سبب صرفه جویی در مصرف سوخت و اصطکاک داخلی کمتر خواهد شد.

هر چند هنوز ارقام خاصی برای حمایت از این ادعاها توسط این کمپانی ارائه نشده است.

ظاهر مزدا CX-3

این کراس اوور کوچک، به لحاظ ظاهری اندکی متفاوت تر از قبل شده است. پنجره مشبک مزدا CX-3  ۲۰۱۹ دارای مجموعه ای از دنده های افقی خواهد بود که جایگزین بخش های افقی مجزای فعلی خواهد شد.

مطالب مرتبط
نسل جدید خودرو مزدا 3 در خیابان ها رویت شد

به نظر می رسد که این خودرو نسبت به نسل های قبلی اندکی زاویه دار تر شده و حاشیه های کرومی نیز گوشه های نمای جلویی آن را زینت بخشیده اند.

به عنوان یک پیشرفت چشمگیر، پنجره ی جانبی و قاب چراغ های مه شکن به حاشیه های مشکی پیانو مجهز شده اند.

یک بخش دایره ای نیز به مرکز چراغ های عقب افزوده خواهد شد که جایگزین بخش مستطیلی فعلی می گردد، و چرخ های ۱۸ اینچی نیز دوباره طراحی شده اند.

به عنوان یکی از آپشن های فوق العاده، رنگ کریستال قرمز یاقوت مانند مزدا نیز در حال حاضر بخشی از پالت رنگ مزدا CX-3 به حساب می آید.

طراحی داخل کابین خودرو

در داخل کابین نیز، مزدا با جایگزینی ترمز دستی موجود با یک نسخه الکترونیکی، توانسته فضای زیادی را ایجاد نماید و این امر سبب شده که این کمپانی بتواند یک کنسول مرکزی بزرگ تر را در قسمت جلوی خودرو بگنجاند و یک دسته صندلی را در بین صندلی های جلو قرار دهد.

در مزدا CX-3، راننده و مسافر جلو در صندلی هایی که اندکی نسبت به قبل گسترده تر شده اند احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

علاوه بر این، این صندلی ها از  فوم لرزه گیر متراکم ساخته شده اند.

افرادی که در صندلی عقب خودرو بنشینند دستگیره جدید مرکزی خود را به همراه نگه دارنده های فنجان مخصوص به خود خواهند داشت.

به علاوه، پانل های ضخیم تر درب و شیشه های دو جداره عقب، سبب می شوند که کابین از سکوت و آرامش کافی برای سرنشینان برخوردار باشد.

البته نسخه های سطح بالاتر خودروی مزدا CX-3 در حال حاضر از صندلی های ساخته شده از چرم در رنگ های سیاه یا سفید بهره می برند.

علاوه بر این، چرم جیر خاکستری نیز بخش هایی نظیر داشبورد و حاشیه درب ها را در مدل های سطح بالاتر پوشش می دهد.

مطالب مرتبط
بررسی تویوتا C-HR یک هیبریدی بزرگ

تصاویر زیبایی از مزدا CX-3 برای دسکتاپ

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.