مزدا MX-5 RF با صندلی های گرمایشی

0

مزدا MX-5 RF با صندلی های گرمایشی

امسال نیز مانند سال پیش، رودستر مزدا ۲۰۱۸ MX-5 RF به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن از ۳۲،۸۰۰ دلار آغاز می شود که در مقایسه با قیمت پایه سال گذشته که ۳۲،۳۹۰ دلار بود اندکی بالاتر رفته است.

با این حال، امسال این رودستر با سقف تاشوی بی نظیر، امکانات جدید و تنوع رنگ برای سال دوم به بازار عرضه شده و طبیعی است که اندکی قیمت آن افزایش یابد.

در حال حاضر، تمام نمونه های RF  به صورت استاندارد با صندلی اسپرت گرمایشی و ورود بدون نیاز به سوئیچ به بازار عرضه می شوند.

علاوه بر این،پکیج های اختیاری Brembo و BBS نیز جدیدا به صندلی هایی چرم گرمایشی این رودستر اضافه شده اند.

مدل Grand Touring که در بالای رده بندی این مدل قرار دارد، با صندلی چرم Auburn Nappa اختیاری که در سال گذشته تنها به نسخه هایی که در تعداد محدود عرضه می شدند اختصاص داشت، ارائه می گردد.

آپشن ها و رنگ های مزدا MX-5 RF

علاوه بر این، کمپانی مزدا از چند تناژ رنگی جدید برای جایگزین نمودن آنها با رنگ های قبلی بهره جسته است.

به عنوان مثال، آبی ابدی میکا جایگزین آبی براق میکا می شود. سفید مرواریدی برفی نیز جایگزین سفید کریستالی مرواریدی میکا می شود.

این گزینه های رنگی اختیاری، قیمتی معادل ۲۰۰ دلار دارند. اما در نهایت، کریستال روح سرخ آگین با رنگ متالیک روح سرخ آگین جایگزین می شود، و بر خلاف سایر رنگها، این رنگ جدید به جای هزینه ۳۰۰ دلاری رنگ سال گذشته، هزینه ای معادل ۵۹۵ دلار دارد.

به جز این موارد، Miata RF امسال درست همان خصوصیات مدل سال گذشته را دارد.

این رودستر استاندارد همانند سال پیش، با چراغ های ال ای دی و یک سیستم سرگرمی ۷ اینچی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط
فرار از مرگ ؛ آیا امکان پذیر است؟ مغز انسان را می‌توان به کامپیوتر منتقل کرد

سطح Club trim به همراه یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز به دیفرانسیل عقبی محدود کننده لغزش، استرات بار جاذب شوک و دمپرهای Bilstein این خودرو اضافه شده اند.

علاوه بر این آپشنها، انتخاب مدل Grand Touring می تواند چراغهای جلوی اتوماتیک مشتری پسند، سیستم هدایتی، صندلی های چرمی گرمایشی، نور افکن های اتوماتیک و هشدار خروج از خط را نیز برای خریداران به ارمغان آورند.

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.