مسابقه تیله بازی با بیش از ۶۲ میلیون بیننده و جذاب تر از مسابقات فرمول ۱

0

مسابقه تیله بازی با بیش از ۶۲ میلیون بیننده و جذاب تر از مسابقات فرمول ۱

همانطور که تا ساعت ۳ صبح در فیسبوک بی جهت، مطالب مختلف را نگاه می کردم، ناگهان در میان تصادفات دلخراش روسی و مسابقات سرعتی، با این ویدئو برخورد کردم.

از آنجا که بیش از ۶۲ میلیون نفر، این ویدیو را که یک مسابقه بین تیله ها بود تماشا کرده بودند، این سوال برایم پیش آمد که چرا چنین ویدیویی باید تا این حد لذت بخش باشد؟ نه ماشینی، نه راننده ای، نه قانونی و نه تبلیغات پرزرق و برقی، هیچ کدام از قوانین استاندارد یک بازی لذت بخش وجود نداشت.

شباهت مسابقه تیله بازی با مسابقه Indy 500

پس چه چیز این ویدئو را تا این حد خاص نمایش داده بود؟ برای چشم های بی خواب و مشتاق من این چیزها حتی اندکی هم مهم نبود. فقط می خواستم دلیل این همه اشتیاق را بدانم. آن هم فقط با ۳۲ تیله که تعدادشان دقیقا با تعداد شرکت کنندگان مسابقه Indy 500 برابر بود.

این تیله ها از جاذبه زمین استفاده می کردند و در یک مسیر پر پیچ و خم طولانی تعبیه شده در یک سرازیری گلی با هم رقابت می کردند.

در هنگام مشاهده ویدئو زمانی که به خودم آمدم دیدم دارم یکی از تیله ها را بیشتر از بقیه دنبال می کنم. واقعا چرا؟

هیچ سر نخی وجود نداشت ولی این کاری است که اکثر ما انجام دادیم و این واقعا شگفت انگیز و سورپرایز جالبی بود.

دلیل جذابیت مسابقه تیله بازی

البته فکر نمی کنم که جالب بودن این ویدئو به خاطر وجود چند راهی هایی است که تیله ها را وادار می کرد مسیرشان را عوض کنند، بلکه به این خاطر بود که من نهایتا فهمیدم این مسابقه تیله بازی تفسیر هم می شود. حتی این تیله ها اسامی مخصوص خود را داشتند که از اسم اسب های مسابقه گرفته شده بود.

مطالب مرتبط
گندیده آلاباما: بیماری مرگبار کشنده ای که تعداد زیادی از سگ ها را در انگلستان مبتلا کرده است

البته من خودم نسخه بی صدا را ترجیح دادم. خب می توان گفت که من به اندازه مسابقات ماشین رانی و RC از این مسابقه تیله بازی لذت بردم و هم اکنون دوست دارم تیم خودم را تشکیل دهم.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.