معرفی نوکیا ۸ پرو در سه ماهه ی سال ۲۰۱۸

0

معرفی نوکیا ۸ پرو در سه ماهه ی سال ۲۰۱۸

نوکیا ۱۰

براساس گزارشات بدست آمده از یک منبع نامشخص به وب سایت NPU ، شرکت اچ ام دی گلوبال که حق استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده است و در زمینه ی طراحی و ساخت تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد قصد دارد تلفن همراه هوشمند پرچم دارش را با نام نوکیا ۸ پرو رونمایی کند.

بنابراین زمان رونمایی از تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو با پردازنده ی بی نظیر اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین مجهز به ۵ لنز نزدیک است. به گونه ای که براساس این اطلاعات ثبت شده در وب سایت NPU می توان گفت که این نسل از تلفن های همراه هوشمند شرکت اچ ام دی گلوبال در اواخر سال جاری میلادی یعنی ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

براساس اطلاعات بدست آمده شایعاتی که در گذشته مبنی بر اینکه شرکت اچ ام دی گلوبال قصد داشته است که تلفن همراه هوشمند نوکیا ۱۰ را عرضه کند صحت نداشته است.

چرا که شرکت اچ ام دی گلوبال محصولی را با چنین نام تجاری در سال جاری میلادی ارائه نخواهد داد و احتمال می دهیم که این شایعات در زمینه ی رونمایی از تلفن همراه هوشمند نوکیا ۱۰ به طراحی و رونمایی از تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو مرتبط می شده است. به نظر می رسد که در ساخت تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو مانند اکثر تلفن های همراه هوشمندی که در این اواخر تولید شده است و قرار است در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از آنها رونمایی شود از پردازنده ی فوق العاده بی نظیر اسنپدراگون ۸۴۵ که برترین و پرچم داران تراشه ی کوالکام است استفاده شده است.

در انتشار اطلاعاتی که از طراحی تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو بدست آمده می توانیم بگوییم که در این تلفن همراه هوشمند از چندین لنز مختلف با چینش مدور استفاده شده است ، جالب است بدانید که این لنزها قادر به چرخش نیز هستند علاوه بر این سیستم های تشکیل دهنده ی این لنزهای چرخشی امکان تصویربرداری با فاصله های کنونی مختلف و زوم واید را نیز برای کاربران این تلفن همراه هوشمند نوکیا فراهم خواهد کرد.

مطالب مرتبط
انتشار جزئیات جدید از نوکیا 7 پلاس

با فرض اینکه این اطلاعات صحت دارند می توان گفت که تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو به گونه ای طراحی شده است که مجهز به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ می باشد. علاوه بر تمامی اینها طراحی حسگر اثر انگشت در تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو ، این تلفن همراه هوشمند را به تلفن هوشمندی که دارای طراحی خاص است تبدیل کرده است چرا که در تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو حس گر اثر انگشت در پشت این گوشی هوشمند طراحی شده است که استفاده از آن برای کاربران آسان تر و لذت بخش تر باشد. این نوع طراحی حسگر اثر انگشت در پنل پشتی تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو درصورتی می باشد که طراحی حسگر اثر انگشت در مدل قبلی این نسل از تلفن های همراه هوشند نوکیا یعنی نوکیا ۸ در سال ۲۰۱۷ با دکمه ی فیزیکی Home در پایین صفحه نمایش ادغام شده بود.

انتظار می رود که جنس پنل پشتی تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو از شیشه باشد و این تلفن همراه هوشمند به گونه ای طراحی شده باشد که لبه های دارای منحنی داشته باشد.

اما شاید برای شما هم سوال باشد که چرا شرکت اچ ام دی گلوبال از پسوند پرو در نام گذاری تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو استفاده کرده است؟ استفاده از پسوند پرو در نام گذاری این تلفن همراه هوشمند به این دلیل است که در طراحی این تلفن همراه هوشمند از دوربین پیشرفته ای استفاده شده است که به لنزهای زایس مجهز می باشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو چه عملکرد خاصی در زمینه ی عکاسی قرار است داشته باشد نداریم اما با در نظر گرفتن این مسئله که اولین پرچم دار تلفن همراه هوشمند نوکیا دارای دوربین متوسطی بود می توان انتظار داشت که دوربین تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو عملکرد خاصی را از خود نشان دهد.

مطالب مرتبط
تحویل اولین تسلا مدل 3 در یک مهمانی در شرکت تسلا

درصورتی که تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو در اوایل اسفند معرفی شود تعداد اعضای سری نوکیا ۸ به سه مدل خواهد رسید که البته قدرتمندترین آنها مدل تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ پرو می باشد.

منبع: androidheadlines

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.