ملاقات با کیا استینگر GT

کیا استینگر GT از نبوغ بالایی در طراحی برخوردار است و باید آن را یکی از محصولات ارزشمند دانست. در این مطلب ما ملاقاتی با کیا استینگر GT هیجان انگیز کره ای داشتیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آوریم.

ملاقات با کیا استینگر GT

شرکت کره ای کیا اخیرا سدان جذاب و اسپرتی را رونمایی کرد که به عنوان کیا استینگر شناخته می شود. مدلی که باید آن را قدرتمندترین محصول شرکت کیا دانست. این سدان در تریم های مختلفی عرضه شده و یکی از آنها نسخه GT نام دارد.

این نسخه از نبوغ بالایی در طراحی برخوردار است و باید آن را یکی از محصولات ارزشمند دانست. در این مطلب ما ملاقاتی با کیا استینگر GT هیجان انگیز کره ای داشتیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آوریم. بنابراین با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این خودرو مجذوب کننده داشته باشید:

استینگر مدلی فوق العاده و خاص بوده و کیا در جهت هیجان بخشیدن به سبد محصولاتش چنین مدلی را معرفی کرده تا نشان دهد دست کمی از رقبا اروپایی و غربی نداشته و می تواند محصولی را توسعه دهد که در نوع خود قابل توجه است. تاکنون با مدل های مختلفی در سبد محصولات کیا رو به رو شدیم اما استینگر یک نسخه قابل توجه و ارزشمند محسوب می‌شود.

بالاترین مدل کیا استینگر از پیشرانه ۳.۳ لیتری توربو دوقلو شش سیلندر ۳۶۵ اسب بخاری برخوردار است که می تواند در ۴.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت رسیده و سقف سرعتی ۲۶۷ کیلومتربرساعتی داشته باشد. استینگر دارای ساختاری برگرفته از برخی مدل های اروپایی دهه ۶۰ و ۷۰ است و نسخه GT آن بسیار ارزشمند می باشد. قدرت بالا و سواری نرم در سفر طولانی لذت بخش است. پیشرانه ۳۶۵ اسب بخاری در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و رانندگی نرم و راحتی را به ارمغان می آورد.

البته پیشتر نیز کیا اعلام کرد که تریم های مختلفی از استینگر معرفی می شود و بالاترین نسخه جی تی است. ما کیا استینگر را در رنگ های مختلفی شاهد بودیم  اما نسخه قرمز جذاب و قابلتوجه است. گذشته از ترمزهای دیسکی Brembo با فناوری جبران خراش خوردگی، می تواند فناوری قابل توجهی از شرکت کیا باشد. استینگر سدان معمولی نیست تا برای یک چرخش معمولی در شهر به کار گرفت.

مطالب مرتبط
کیا سدونا فیس لیفت

استینگر GT دارای برخی تجهیزات قابل توجه در بحث عملکرد بوده که می توان به چهار دیسک ترمز Brembo ، دیفرانسیل لغزش محدود، پلاگین های تطبیقی و برخی دیگر اشاره کرد. یکی از بخش هایی که موجب خاص جلوه دادن استینگر GT شده تنها طراحی اسپرت نیست، بلکه ابعاد بزرگی دارد. اگر به داخل کابین این مدل توجه کنید متوجه فضای گسترده داخل آن خواهید شد. سرنشینان در عقب و جلو می توانند راحتی را حین سفر تجربه کنند. بنابراین یک سدان بزرگ و اسپرت را باید برای این مدل انتخاب کرد.

Stinger GT دارای حالت های مختلفی برای رانندگی داشته تا افراد تجربه لذت بخشی حین رانندگی داشته و با یک مدل خاص رو به رو شوند. از جمله آنها باید به affect steering, throttle response, transmission, stability control, all-wheel driveو suspension اشاره کرد. هر یک از این حالت ها شامل کنترل ثبات ، چهار چرخ محرک، تعلیقی، پاسخگو و برخی دیگر را در برمی گیرد. در میان حالت ها نسخه اسپرت بهترین بوده زیرا می تواند عملکردی مشابه یک سدان قدرتمند و پرتوان را از خود نشان دهد. در این حالت پاسخگویی استینگر GT بسیار قابل توجه می شود و می تواند در شتاب و فرمان پذیری یک مدل ارزشمند به شمار رود.

در فضای داخل کابین استینگر می توان با ویژگی های سرگرم کننده ای رو به رو شد. ویژگی هایی که کیا برای استینگر GT در نظر گرفته نه تنها بیشتر آنها مثبت و قابل توجه است، بلکه شرکت کره ای سعی داشته از چیزهایی الهام گیرد تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد. استینگر یکی از محصولات جالب توجه و جذاب کیا بوده که توانسته انتظارات مشتریان و مخاطبان را جلب کند. این سدان اسپرت با طراحی قابل توجه خود توانسته نظر بیشتر دوستداران سرعت را  جلب کند.

مطالب مرتبط
بازگشت به سبک نوکیا با مدل 3310

استینگر در هنگامی که آن را مورد استفاده قرار می گیرید بسیار سرگرم کننده است. تجربه رانندگی آن بیش از هزینه ای بوده که برای خرید استینگر کیا صرف می شود. ثبات عملکرد و قدرت بالا پیشرانه دو موضوعی بوده که در استینگر مشاهده می‌شود. با کمترین لرزش داخل کابین و سیستم حرکتی چهار چرخ محرک، استینگر کیا مدلی ارزشمند می باشد.

در فضای داخل کابین استینگر جی تی دارای کابین اسپرتی است. دریچه های هوای دایره ای آلومینیومی ما را به یاد دریچه مرسدس و آئودی می اندازد. بیشتر خودروهای اسپرت هستند که چنین ویژگی دارند و در سطح بالایی از عملکرد قرار دارد.

از ویژگی های پریمیومی این سدان اسپرت صندلی هایی با سیستم خنک کننده و گرم کننده، ترمز دستی خودکار، پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۵ اسپیکر استریو و برخی دیگر اشاره داشت.

ما سبک اسپرت استینگر GT را بسیار دوست داریم و جذاب است. سقفی کشیده و کوپه وار در کنار بدنه ای با برجستگی و گلگیرهای پهن، ظاهر استینگر را جالب توجه ساخته است. تمامی صندلی های داخل کابین این سدان راحت بوده و سفری آرامش بخش را به دنبال دارد.

برخلاف بسیاری از سدان های اسپرت استینگر کیا دارای فضای کابین عقب بزرگی بوده تا سرنشینان راحتی تجربه کنند. همین امر آن را نسبت به برندهای بی ام و، بنز، پورشه و برخی دیگر با ارزشتر ساخته است. کیا استینگر GT دارای ظاهری زیبا، عملکردی بزرگ، فناوری های مختلف ، کابین بزرگ و برخی ویژگی های قابل توجه دیگر است. نسخه RWD با قیمت ۳۹ هزار دلار به فروش می رسد که ۲۰۰۰ دلار گران تر از نسخه AWD محسوب می شود.

مدل استاندارد استینگر دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری ۲۵۵ اسب بخاری با قیمت ۳۲ هزار دلار است.

مطالب مرتبط
معرفی کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸

تصاویر زیبایی از کیا استینگر GT 2018

نظرات بسته شده است.