انتشار تصاویری از موبایل جان سخت ایکس کاور سامسونگ

0

انتشار تصاویری از موبایل ایکس کاور سامسونگ

شرکت سامسونگ علاوه بر طراحی و عرضه ی لوازم الکترونیکی توانسته است خود را در طراحی و عرضه ی بازار تلفن های همراه هوشمند نیز ثابت کند چرا که به تازگی متوجه شدیم که ممکن است شرکت سامسونگ یک اسمارت فون جدیدی را که از دسته ی تلفن های همراه هوشمند مقاوم این شرکت می باشد تحت برند ایکس کاور یا Active طراحی و روانه ی بازار کند.

این خبر براساس تصویری که از بدنه ی پشتی مقاوم Rugged از سامسونگ منتشر شده است می باشد اما هنوز هم نمی توان گفت که این تلفن همراه هوشمند می تواند به کدام یک از خانواده های موبایل سامسونگ متعلق باشد. در تصاویر منتشر شده از بدنه ی پشتی این تلفن همراه هوشمند سامسونگ هیچ اثری از سنسور اثر انگشت نیست به همین دلیل احتمال می دهیم که این تلفن همراه هوشمند ایکس کاور ۵ نامیده شود چرا که طراحی آن برخلاف طراحی تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۸ اکتیو می باشد و در پشتش دارای سنسور اثر انگشت نمی باشد. در طراحی این تلفن همراه هوشمند سامسونگ در بدنه ی پشتی در کنار دوربین یک فلاش سه گانه ی LED تعبیه شده است.

براساس شایعات شنیده شده  این تلفن همراه هوشمند معرفی نشده متعلق به خانواده ی گلکسی اس ۹ اکتیو است اما این موضوع دور ذهن است. به دلیل اینکه به جزء یک تصویر از بدنه ی پشتی این تلفن همراه هوشمند سامسونگ هیچ اطلاعات دیگری در زمینه ی ویژگی ها حتی مشخصات فنی این تلفن همراه هوشمند سامسونگ در دست نمی باشد از این رو باید چند هفته ی دیگر منتظر بمانیم تا بتوانیم اطلاعات و تصاویر بیشتری از صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند گمنام بدست آوریم و بتوانیم مشخصات فنی آن را بررسی کنیم یا اینکه منتظر بمانیم تا خود شرکت سامسونگ از آن رونمایی کند.

مطالب مرتبط
مدل آئودی A6 2016 این بار به شکل متفاوتی ظاهر خواهد شد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.