رونمایی از میباخ S650 پولمن ۲۰۱۹

0

رونمایی از میباخ S650 پولمن ۲۰۱۹

همانطور که می دانید شرکت مرسدس بنز، شرکت خودرو ساز آلمانی می باشد که در زمینه ی طراحی و ساخت انواع خودرو ها، کامیون ها، اتوبوس ها و موتورها درون سوز منحصر به فرد به همراه قابلیت های ویژه فعالیت های چشم گیری داشته است. این شرکت به تازگی نیز از اعضای فیس لیفت شده ی خانواده S کلاس رونمایی کرده است.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم در مورد یکی از لوکس ترین خودرو های خانواده ی S کلاس که خودروی پولمن با سبکی تشریفاتی می باشد بپردازیم . مدل ۲۰۱۹ مایباخ پولمن به همراه کد S650 شناخته می شود.

موتور ۶ لیتری V12 توئین توربو

تامین نیروی این خودرو از طریق موتور ۶ لیتری V12 توئین توربو که در زیر کاپوت آن قرار گرفته است صورت می گیرد. موتور قدرتمند خودروی میباخ پولمن ۲۰۱۹ دارای ۶۳۰ اسب بخار می باشد و قادر است ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. از این رو می توانیم نتیجه بگیریم این مدل ۲۰۱۹ خودروی میباخ نسبت به مدل قبلی خود تعداد ۹۹ اسب بخار قدرت و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری می باشد.

میزان زمانی که این خودرو می تواند سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند ۶.۵ ثانیه می باشد. امیدوار بودیم که این لیموزین در سرعتی کمتر از ۶.۵ ثانیه سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند اما اینچنین نشد بنابراین اگر یکی از فاکتور های شما برای خرید یکی از اعضای خانواده ی S کلاس، سرعت بالا می باشد بنابراین باید این خودرو را از فهرست خودرو های انتخابی خود حذف کنید.

به دلیل اینکه این لیموزین دارای طراحی تشریفاتی می باشد بنابراین می توانید حدس بزنید اکثر افرادی که از این خودرو استفاده می کنند چه افرادی هستند، مسلما بیشتر کسانی که از این خودرو استفاده می کنند تاجرین، مقامات دولتی و خانواده های سلطنتی هستند که جابجا شدن با ماشین های تشریفاتی برای آنها حائز اهمیت است.

مطالب مرتبط
اوج تکنولوژی طراحی ماشین کانسپت یا مفهومی 2017
میباخ S650

در طراحی ظاهری خودروی مایباخ S650 پولمن ۲۰۱۹ از یکسری المان هایی که در طراحی خودروی مرسدس میباخ ویژن ۶ به کار رفته بود تقلید شده است به گونه ای که در طراحی این خودرو همانند طراحی مایباخ ویژن ۶ در جلوی پنجره از خطوط عمودی استفاده شده است. از دیگر شاخص ها و ویژگی های خودروی میباخ S650 پولمن ۲۰۱۹ استفاده از رینگ های ۲۰ اینچی زیبا با ۱۰ حفره در کناره ها و امکان انتخاب رنگ های بیشتر برای بدنه می باشد. جالب است بدانید که علاقه مندان به خرید این خودرو می توانند برای ایجاد تمایز در آن، لیموزین خود را با ترکیب رنگ دوگانه سفارش دهند تا هم منحصر به فرد و هم جذاب باشد.

طراحی این لیموزین به گونه ای می باشد که قسمت عقب کابین آن تقریبا ۶.۵ متر است و چنین فضایی باعث شده است تا صندلی های بسیار راحت و جادار قرار بگیرند. علاوه بر این صندلی های قرار داده شده در کابین این لیموزین قابلیت تنظیم شدن و تبدیل شدن به تخت را دارند ، سرنشینان این لیموزین می توانند پس از اینکه صندلی ها را به حالت تخت درآوردند از بالش های مخصوص که آرم مایباخ بر روی آنها خورده شده است استفاده کنند.

میباخ S650

براساس گفته های شرکت مرسدس بنز، خودرویی که در خانواده ی S کلاس دارای بیشترین فضای پا در کابین خود می باشد همین خودروی مایباخ S650 پولمن ۲۰۱۹ می باشند ، از آن جایی که طراحی این خودرو به گونه ای سلطنتی می باشد در کابین این خودرو برای جداسازی بخش سرنشینان با بخش راننده و ایجاد یک فضای کاملا خصوصی ، یک جداره تعبیه شده است که از طریق آن می توان این دو قسمت را از هم جدا کرد.

یکی از جالب ترین ویژگی های کابین این لیموزین این است که مانیتوری در کابین قرار داده شده است که این مانیتور به یک دوربین وصل است به گونه ای که تمامی وضعیت خیابان ها و میزان ترافیک آن توسط دوربین به مانیتور انتقال داده می شود تا پس از استفاده از جداره و جداسازی بخش راننده از بخش سرنشینان، سرنشینان بتوانند در جریان میزان ترافیک و وضعیت خیابان قرار بگیرند و در نمایشگر قرار داده شده در کابین همه ی شرایط را مشاهده کنند. علاوه بر این سرنشینان عقب می توانند با استفاده از قابلیت two cabin sound به موزیکی که راننده در حال گوش دادن و لذت بردن از آن است گوش بدهند.

مطالب مرتبط
دایملر می گوید هنوز هم می توان از موتورهای دیزلی استفاده نمود

قیمت خودروی مایباخ S650 پولمن ۲۰۱۹، معادل ۶۱۹ هزار دلار است، در حال حاضر شرکت مرسدس بنز امکان سفارش این لیموزین سلطنتی را برای خریداران فراهم کرده است.

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.