مینگ چی کو دیگر پیش بینی اپل را انجام نمی دهد

0

مینگ چی کو دیگر پیش بینی محصولات اپل را انجام نمی دهد

اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین تحلیلگران صنعت فناوری و محصولات اپل اشاره کنیم بی شک مینگ چی کو تحلیلگر موسسه تحقیقاتی KGI Securities یکی از صدرنشینان است.

یکی از مهم ترین منابع خبری افشا کننده ی محصولات اپل فردی به نام ming chi kuo می باشد که تحلیلگر موسسه ی KGI Securities که دومین موسسه ی امنیتی بزرگ در تایوان می باشد است و در Digitimes نیز فعالیت داشته است که احتمالا از این به بعد از افشای اخبار مرتبط با محصولات کمپانی اپل دست بر می دارد و تمرکز خود را بر روی افشای اخبار مرتبط با محصولات سایر کمپانی ها می گذارد.

جالب است بدانید که مینگ چی کو فعالیت چشم گیری در شبکه های اجتماعی ندارد اما اخباری که در زمینه ی محصولات اپل منتشر می شود براساس نوشته های این شخص است ، ming chi kuo به منابع خبری غنی و موثقی وصل بوده است که با استفاده از این منابع خبری موثق آنچه که مهندسان کمپانی اپل در ذهن داشتند را ترسیم می کرده است حتی مینگ چی کو قبل از اینکه آیفون ۱۰ معرفی شود از مجهز بودن این تلفن همراه هوشمند به دوربین TrueDepth و نمایشگر اولد خبر داده بود .

یکی دیگر از پیش بینی های جالب این فرد تحلیلگر طراحی ، جزئیات و حتی تاریخ معرفی و عرضه ی اپل واچ نیز بود ، علاوه بر این مینگ چی کو به دوربین دوگانه آیفون ۷، قابلیت ۳D تاچ  و Touch ID به روز شده آیفون ۶ اس و مک بوک پرو ۲۰۱۲ با نمایشگر رتینا نیز اشاره کرده بود .

کمپانی اپل هم مانند دیگر کمپانی ها تمایلی به درز اخبار و اطلاعات محصولاتش را ندارد از این رو به تازگی ۱۲ نفر از کارکنانش را به دلیل فاش کردن اخبار محرمانه اخراج و یا روانه ی زندان کرده است . در این بین نیز مینگ چی کو موسسه ی امنیتی تایوانی که در آن مشغول به کار بود را ترک کرده است ، با اینکه دلیل این کار مینگ چی کو مشخص نیست اما احتمال می دهیم دلیل ترک موسسه ی امنیتی تایوانی توسط مینگ چی کو فشارهای اپل به او بوده است .

مطالب مرتبط
چگونه می توان با نظرات وحشتناک آنلاین، به صورت علمی مواجه شد

البته براساس یکسری اخبار و  اطلاعات بدست آمده شاید مینگ چی کو به دلیل فرصت های جدید شغلی پست خود را ترک کرده باشد به هر حال از این به بعد شاهد فاش شدن اخباری مرتبط با محصولات کمپانی اپل توسط مینگ چی کو نخواهیم بود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا جایگزینی برای مینگ چی کو در کار است تا به پیش بینی مبحث های مرتبط به اپل را بیان کند یا خیر.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.