فراری در حال کار روی نسخه قدرتمند ۸۱۲ Superfast

در 17 سپتامبر فراری می خواهد مدل جدیدی را معرفی کند که نام مشخصی نداشته اما انتظار داریم با خودرو برجسته رو به رو باشیم. پیشتر وب سایت The Drive گفتگویی با یکی از مدیران فراری داشته و توانسته اطلاعات قابل توجهی پیرامون محصولات آینده کمپانی بدست آورد.

0

فراری در حال کار روی نسخه قدرتمند ۸۱۲ Superfast

۸۱۲ Superfast : شرکت فراری را می توان یکی از برندهای شناخته شده دانست که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و عرضه می دارد.

در ۱۷ سپتامبر این کمپانی می خواهد مدل جدیدی را معرفی کند که نام مشخصی نداشته اما انتظار داریم با خودرو برجسته رو به رو باشیم. پیشتر وب سایت The Drive گفتگویی با یکی از مدیران فراری داشته و توانسته اطلاعات قابل توجهی پیرامون محصولات آینده کمپانی بدست آورد.

یکی از این اطلاعات نسخه هاردکور و قدرتمند ۸۱۲ Superfast است که فراری در حال حاضر روی آن مشغول کار است. به نظر می رسد مدل موردبحث قدرت بالایی داشته و یک سوپراسپرت به شمار خواهد رفت. مدلی که در ۱۷ سپتامبر رونمایی می شود به گفته گزارش ها محصول نمادین فراری بوده و ممکن است همین نسخه هاردکور ۸۱۲ Superfast باشد.

گزارش می گوید نسخه منحصربفرد ۸۱۲ Superfast تنها در ۲۰۰ دستگاه به تولید می رسد و انبوه نیست. ممکن است این اتومبیل را در رویداد Grand Prix ایتالیا نیز شاهد باشیم. پیش بینی می شود مدل به عنوان ۸۱۲ Monza شناخته شود و گزارش به نسخه ۸۱۲ Aperta نیز اشاره می کند.

اطلاعات دقیق و رسمی از خودرو در دست نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا شرکت ایتالیایی اطلاعات کاملی ارائه دهد. این احتمال وجود داشته در ۱۷ سپتامبر شاهد مدل هایی چون F12berlinetta ، F60America یا F12 TRS نیز باشیم.

 گذشته از مدل جدید ۸۱۲ Superfast ، مدل فعلی از پیشرانه ۶.۵لیتری ۱۲ سیلندر ۷۸۹ اسب بخاری بهره می برد. خودرو به گیربکس کلاچ دوگانه هفت سرعته نیز مجهز است و در ۲.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد. با سقف سرعت ۳۴۰ کیلومتربرساعتی محصول فعلی نیز در نوع خود سوپراسپرت است.

مطالب مرتبط
رونمایی آئودی از A6 Avant

گزارش ها می گوید فراری مدل جدید را در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی می کند.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.