انتشار تصویر رندر شده از نسل جدید بی ام و سری ۳

به تازگی تصاویر رندر شده ای از نسخه G20 سری 3 نسل جدید منتشر شده که شباهت نزدیکی به G30 سری 5 دارند. البته همیشه این دو مدل شباهتی به یکدیگر دارند و نخستین بار نیست شاهد این موضوع هستیم.

0

انتشار تصویر رندر شده از نسل جدید بی ام و سری ۳

شرکت بی ام و پس از آن که بروزرسانی کاملی روی بیشتر مدل اتومبیل های خود انجام داد، قصد داشته بزودی نسل جدید سدان میان سایز سری ۳ را نیز رونمایی کند.

مدلی که تاکنون تصاویر تحت تست آن بسیار مشاهده شده و حال نوبت به تصویر رندر شده آن رسید که طراحی کامل را به دست می دهد.

به تازگی تصاویر رندر شده ای از نسخه G20 سری ۳ نسل جدید منتشر شده که شباهت نزدیکی به G30 سری ۵ دارند. البته همیشه این دو مدل شباهتی به یکدیگر دارند و نخستین بار نیست شاهد این موضوع هستیم.

در تصاویر انتشاری چراغ ها همانند بیشتر مدل های جدید باریک شده و طراحی جذابی پیدا کرده است. چراغ های عقب نیاز از حالت پهن خارج شده و باریکتر شدند.

بی ام و تصمیم گرفته در نسل جدید طراحی خود چراغ های پهن را کنار گذاشته و به مدل های باریک روی آورد. سری ۳ جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد چنین الگو طراحی برای آن نیز خواهیم بود.

البته شاید سری ۳ نسل جدید شباهتی به سری ۵ پیشین داشته اما در بحث چراغ جلو شباهت آن به سری ۸ نزدیک است. این طور که پیداست باواریایی ها می خواهند با تحولی در طراحی محصولات خود محبوبیت برند را دوچندان سازند.

برخلاف مرسدس بنز که طراحی نسل جدید آن با انتقاداتی رو به رو شد اما بسیاری طراحی جدید بی ام و را متحول شده دانسته و آن را یک پوینت مثبت می دانند.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر ماند تا در سال جاری بی ام و نسل جدید سری ۳ را رونمایی کند. وعده داده شده در آینده نزدیک یعنی پایان سال ۲۰۱۸ این مدل معرفی می شود.

مطالب مرتبط
TSMC یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه نیمه هادی و رونمایی فناوری Wafer on Wafer

در صورت رونمایی در اواخر سال زمان عرضه به سال ۲۰۱۹ موکول خواهد شد. به هر حال انتظار می رود تصاویر رندر شده جدید نیز فاصله کمی با نسخه اصلی داشته باشد.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.