انتشار تصویر رندر شده نسل جدید شورولت کوروت

شرکت شورولت قصد داشته بزودی نسل جدید کوروت را به عنوان یک کوپه قدرتمند و پرسرعت رونمایی کند.

0

انتشار تصویر رندر شده نسل جدید شورولت کوروت

کوروت : شرکت شورولت یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال مدل جدیدی را معرفی کرده و عرضه می‌دارد. برای سال جاری نیز چندین مدل برای معرفی داشته است.

شرکت شورولت قصد داشته بزودی نسل جدید کوروت را به عنوان یک کوپه قدرتمند و پرسرعت رونمایی کند.

در حال حاضر نسل جدید این مدل با پیشرانه ای در عقب تحت توسعه قرار داشته و چندین بار تصاویر جاسوسی از آن منتشر شد. حال نوبت به تصویر رندر شده جدیدی رسیده که برای نخستین بار منتشر می شود و طراحی نهایی کوروت نسل جدید را آشکار می سازد. این تصویر رندر شده شباهت نزدیکی به تصاویر جاسوسی منتشر شده داشته و احتمالا در نسخه نهایی چنین طراحی را شاهد خواهیم بود.

البته در تصویر کمی ناهماهنگی در طراحی مشاهده می شود و انتظار داریم شورولت تغییراتی داشته و ویژگی جدیدی را به کار گیرد. KSS Studio که از وب سایت های انتشار تصاویر رندرینگ خودروها و دیگر محصولات بوده، تصمیم گرفته چنین تصویر رندر شده ای را منتشر کند.

شورولت وعده داده محصول جدید پیشرانه قدرتمندی داشته و از ویژگی های بزرگی بهره می برد که آن را نسبت به رقبا برتر می سازد. اگر شورولت چنین طراحی را برای کوروت نسل جدید یا همان کوروت C8 در نظر گیرد احتمالا واکنش های منفی به وجود خواهد آمد.

در طراحی شباهتی بین مدل C7 و C8 مشاهده نمی شود و یک خودرو کاملا متفاوت محسوب می شود. پیشرانه این کوپه از نوع ۶.۲ لیتری هشت سیلندر ۵۰۰ اسب بخاری بوده که از موتورهای قدرتمند به شمار می رود.

انتظار می رود مدلی با پیشرانه هشت سیلندر توربودوقلو ۶۰۰ اسب بخاری نیز برای C8 شورولت در نظر گرفته شود. همچنین امکان داشته یک مدل هیبریدی با قدرت ۸۰۰ اسب بخار فراهم آمده که بدون شک باید انتظارات بسیاری باید از آن داشت.

مطالب مرتبط
حمل و نقل آینده فراتر از انتظار است

پیش بینی شده در اواخر دهه یا اوایل دهه بعدی نسل جدید کوروت را شاهد باشیم، اگرچه شورولت دقیقا به زمان رونمایی و عرضه آن اشاره نکرده است.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.