ال جی نمایشگر آیفون ۱۰ اس اپل را تامین می کند

شرکت سامسونگ سال گذشته پنل اولد آیفون 10 را تامین کرد اما اپل مشکلاتی در میزان تولید این اسمارتفون داشت.

0

ال جی نمایشگر آیفون ۱۰ اس اپل را تامین می کند

آیفون ۱۰ اس : شرکت سامسونگ سال گذشته پنل اولد آیفون ۱۰ را تامین کرد اما اپل مشکلاتی در میزان تولید این اسمارتفون داشت.

حال به نظر می رسد کوپرتینویی ها می خواهند ال جی را به عنوان دومین تولیدکننده پنل اولد سال جاری خود انتخاب کنند. در سال جاری سامسونگ موفق شد باری دیگر به عنوان اولین تامین کننده پنل اولد آیفون های ۲۰۱۸ تعیین شود و حقوق موردبحث را بدست آورد.

حال اپل می خواهد ال جی را به عنوان دومین تولیدکننده پنل اولد خود تعیین کند. در تولید پنل اولد به عنوان پنل های صفحه نمایش پرجنب و جوش هر شرکتی موفق نیست و دو کمپانی ال جی و سامسونگ از بزرگترین کمپانی های تامین کننده شناخته می شوند.

اگر ال جی به عنوان دومین تولیدکننده پنل اولد آیفون های ۲۰۱۸ در نظر گرفته شود، اپل مشکلی در تولید اسمارتفون های جدید نخواهد داشت و می تواند به هر میزانی که می خواهد تقاضا مشتریان را برآورده سازد.

اپل پیشتر دو گوشی هوشمند آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس را معرفی کرد که مدل هایی ارتقایافته نسبت به آیفون ۱۰ محسوب می‌شدند. در مدل های سال جاری نیز همانند آیفون ۱۰ پنل اولد به کار گرفته شده که صفحه نمایش پرجنب و جوشی به وجود می‌آورد.

 یک منبع نامشخص به Electronic Times گزارش داد که ال جی دومین تولیدکننده پنل اولد آیفون های ۲۰۱۸ است. البته برای پنل LCD آیفون XR اپل ال جی را انتخاب کرده است.

سامسونگ پیشتر تولیدکننده پنل صفحه نمایش آیفون ۱۰ بود و حال با پیوستن ال جی به آن در تولید پنل آیفون ۱۰ اس می‌توان انتظار افزایش حجم فورش بود.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

مطالب مرتبط
لوکس ترین خوردروهای جهان در نمایشگاه ژنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.