هاچ بک جدید Cea Sportswagon کیا

0

هاچ بک جدید Cea Sportswagon کیا

تنها کمتر از ۴۸ ساعت به رونمایی رسمی نسل سوم Cea Sportswagon کیا زمان باقی مانده، اما اگر تا کنون شانس دیدن این خودرو را نداشته اید، ما مجموعه ای از تصاویر را آماده نموده ایم که می توانید آنها را مشاهده کنید.

در حالی که مشاهده این عکس ها قطعا به اندازه ورانداز کردن این خودرو از نزدیک جذابیت نخواهد داشت، اما لااقل می توانیم پیش زمینه ای در مورد این  هاچ بک جمع و جور کیا داشته باشیم .

این هاچ بک دارای سقف طولانی تر و بخش پشتی کشیده تر و بدنه بزرگتری نسبت به مدل های قبلی است. نمای جلویی  Ceed Sportswagon کیا کاملا به روز شده و این هاچ بک جدید دارای پنجره های شیشه ای جانبی  بزرگتری است که نه تنها باعث می شود که ماشین بزرگتر به نظر برسد، بلکه باعث می شود نور بیشتری به داخل کابین وارد شود و در عین حال باعث افزایش دید نیز می گردد.

در حالی که بخش عقب خودرو چندان چیز شگفت انگیزی برای عرضه ندارد، اما شکل چراغ های عقب اندکی متفاوت شده و تا حدی به چراغ های عقب بی ام دبلیو شباهت یافته است. با نگاهی دقیق تر به  Sportswagon می توان متوجه شد که تیپ اگزوز در سمت راست سپر  کاملا قابل مشاهده است.

هنوز هیچ تصویر کاملی از کابین داخلی خودرو در دسترس نیست، هرچند به نظر می رسد که از سایر هاچ بک های این کمپانی متفاوت باشد. لذا ما در این جا چند تصویر واقعی از داخل کابین سایر هاچ بک های کیا قرار داده ایم تا با نمای داخلی این خودرو نیز آشنا شوید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
پورشه Boxster Spyder 718 در حال گذراندن تست های نهایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.