هریتیج آمپلی فایر هدفون Klipsch معرفی شد

1

آمپلی فایر هدفون Klipsch معرفی شد

شرکت Klipsch یکی از تولیدکنندگان مطرح سیستم های صوتی پریمیومی و باکیفیت بوده که به تازگی تصمیم گرفت از آمپلی فایر یا همان تقویت کننده صدا هدفون هریتیج Heritage رونمایی کند. گذشته از آن که هدفون های این شرکت از ساختار باکیفیت و پریمیومی بهره می برند، در کنار آن وجود آمپلی فایر Heritage تجربه صوتی لذت بخشی را فراهم می آورد.

کیفیت بالای هریتیج آمپلی فایر

در طراحی ظاهری می توان به خوبی کیفیت بالا Heritage را احساس کرد و Klipschبا تجربه بزرگ خود به توسعه آمپلی پرداخت که به پردازش صدا هدفون می پردازد و موجب خواهد شد تا کیفیت صوتی پروضوح و شفاف شود.

نرخ نمون برداری ۱۹۲ کیلوهرتزی ۲۴ بیتی

گذشته از آن با داک ES9018K2M ESS Sabre32 این آمپلی فایر می تواند نرخ نمون برداری ۱۹۲ کیلوهرتزی /۲۴ بیتی داشته باشد که در نوع خود بی نظیر است. شرکت سازنده با استفاده از آمپلی فایرهای Class-AB TI TPA6120A2 دوگانه موجب به حداقل رساندن مسیر انتقال سیگنال در ایجاد تداخل شده و در نهایت خروجی عملکرد کلی سیستم را افزایش می دهد.

گذشته از آن داک این آمپلی بهینه شده بوده و نویز را به حداقل می رساند. Klipsch از پردازشگر آنالوگ دیجیتالی برای پورت USB آمپلی Heritage بهره گرفته و خروجی صدا را دو برابر افزایش خواهد داد.

قیمت هریتیج آمپلی فایر

بدنه ای با روکش چوبی در کنار سوئیچ های فلزی طلایی رنگ ساختاری لوکس به Heritage بخشیده و با قیمت ۴۹۹ دلاری می توان آن را یکی از بهترین ها در بازار شناخت. از پورت های در نظر گرفته شده باید به پورتUSB-A ، USB -B و برخی دیگر اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

سونی ازران ترین ویدیو پروژکتور های با کیفیت را ارائه کرد

مطالب مرتبط
معرفی ایربادهای اکسپریا Ear Duo توسط سونی

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.