هوندا اینسایت تیپ آر، یک کانسپت فوق العاده جذاب که مشابه آن ساخته نخواهد شد

0

هوندا اینسایت تیپ آر

در شرایطی که تنها چند روز به افتتاح نمایشگاه خودروی دیترویت باقی مانده،  هوندا نمونه اولیه  مدل هوندا اینسایت تیپ آر خود را که گفته می شود پیش نمایش تقریبا کاملی از مدل تولیدی این کمپانی است و قرار است در عرض چند ماه آینده عرضه شود به نمایش گذاشته است.

با این حال، چیزی که این شرکت در نظر ندارد آن را به مرحله تولید برساند،  نسخه جذابتر هوندا اینسایت تیپ آر است که می توانید، نمای ظاهری آن را در تصویر مشاهده کنید.

هوندا اینسایت تیپ آر

رندر هوندا اینسایت تیپ آر

به همین دلیل هنرمندی با نام مستعار X-Tomi  Design به صورت دیجیتالی این خودرو را به تصویر کشیده است. رندر به نمایش گذاشته شده به طرز شگفت انگیزی خوب است و دارای ویژگی هایی مانند فن های جدید، چرخ های بزرگتر از لاستیک های عملکردی، ترمزهای بزرگتر، حواشی مشکی، به ویژه در جلو و آینه های جانبی و  باله عقبی عظیم است.

ظاهر هوندا اینسایت تیپ آر  

آنچه در رندر هوندا اینسایت تیپ آر بیش از همه به چشم می آید پنجره مشبک تعبیه شده در این خودرو است، البته خطوط حاشیه ای قرمز رنگی را نیز می توان در دفیوزر جلویی و  لبه های جانبی کنار دربها مشاهده کرد.

گرچه  بعید است که هوندا این نسخه تکامل یافته از Insight را به مرحله تولید برساند اما ما لااقل می توانیم رویای آن را در ذهن داشته باشیم.  همانند برادر بزرگتر این خودرو، Acura NSX ، مهندسین هوندا، می توانند قدرت هیبریدی را در Insight به کار گرفته و ان را به عنوان یک سدان عملکردی معرفی کنند.

در حال حاضر، ما باید تنها به نسخه استاندارد این خودرو بسنده کنیم. نسخه اولیه Honda Insight برای اولین بار در چند روز آینده در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته خواهد شد، که سبب می شود بتوانیم تصور دقیقتری از نسخه تولیدی آن که قرار است در تابستان امسال به فروش برسد داشته باشیم.

مطالب مرتبط
نادر فقیه زاده طراح ایرانی بی ام و رونمایی از Vision iNext کانسپت

این سدان مبتنی بر مدل Civic بدون شک دارای ویژگی هایی مانند چرخ های ۱۹ اینچی بزرگ است اما شکل و ساختار کلی آن باید مبتنی بر کانسپت اصلی باشد. مطمئنا ویژگی هایی مانند چراغ های LED، در جلو و عقب، و یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال در مدل تولیدی در دسترس خواهد بود.

یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و فناوری ایمنی فعال Honda Sensing نیز ارائه خواهد شد، علاوه بر این، این خودروی عظیم الجثه تقریبا دارای همان مقدار فضایی است که یک سدان معمولی ارائه می کند.

گالری کامل تصاویر هوندا اینسایت پروتوتایپ را در اینجا ببینید:

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.