هوندا سی آر وی کانسپت CR-V Custom، مدل پیشروی کمپانی هوندا برای نمایشگاه توکیو ۲۰۱۸

0

هوندا سی آر وی CR-V Custom، مدل پیشروی کمپانی هوندا برای نمایشگاه توکیو ۲۰۱۸

سی آر وی کانسپت : تنها تا چند هفته دیگر، سالن نمایشگه اتومبیل توکیو درهای خود را باز می کند و هوندا خودروهایی را که برای این رویداد آماده کرده به نمایش خواهد گذاشت.

شاید مهمترین خودروی این کمپانی، مدل کانسپت هوندا سی آر وی کانسپت CR-V Custom باشد. اگر چه هوندا تنها نام و تصویری از این خودرو را منتشر کرده است، اما همین تصویر نشان می دهد که احتمالا ما شاهد یک ورژن اسپرت تر از کراس اوور جمع و جور این کمپانی خواهیم بود.

هوندا سی آر وی کانسپت CR-V

اگر چه تصاویر زیادی از کانسپت هوندا سی آر وی CR-V در دست نیست اما مطمئنا تنها یک کانسپت نمایشی نخواهد بود. این خودرو همراه با مدل کانسپ آر اس Custom RS که نسخه جدید مینی ون Jade است به این نمایشگاه روانه خواهد شد.

در حالی که لاین تولید Modulo X نیز کانسپت های STEP WGN و S660 kei، و بخش Mugen هم مدل شهری RC 20 GT مبتنی بر R را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایش مدل جدید Jade RS

علاوه بر این، قرار است مدل جدید جید آر اس  Jade RS در کنار یک مرسدس بنز موگن سیویک Mugen Civic نمایش داده شود. جدای از این مدل ها، مدل های NSX, Civic Type R, N-One RS, and Freed Modulo X همراه با مجموعه ای از مدل هایی نظیر Dallara DW12 IndyCar, NSX GT3, Civic TCR, و ابرخودروهای تک سرنشین ، Super GT-spec NSX GT – plus و تعدادی از موتورسیکلت های مسابقه ای هوندا نیز نمایش داده خواهند شد.

خودروسازان به سلیقه مشتریان توجه بسیار دارند و برخی از آنها مدل های خودروهای خود را مطابق با سلیقه های مردم می سازند. شرکت هوندا پیشتر نیز با ارائه کانسپ الکتریکی شهری خود در نمایشگاه خودروی فرانفورت که ظاهری جالب و کلاسیک دارد، خود را در سرتیتر خبرگزاری ها قرار داد. اطلاعات کاملی در خصوص این کانسپت در دسترس نیست. فقط هوندا به قابلیت خودکار رانندگی یا self drive در آن اشاره کرده است.

مطالب مرتبط
اسیستنت گوگل در تلویزیون های جدید ال جی ThinQ 2018 UHD در نمایشگاه CES 2018

گالری تصاویر هواندا را ببینید و لذت ببرید:

بیشتر بخوانید:

کانسپت متفاوت و منحصر بفرد دیگری از هوندا

انتشار تصاویر پژو RCZ کانسپت

کانسپت جدید لامبورگینی ترزو میلیانو

کانسپت کادیلاک با سوخت هسته ای با صد سال عدم نیاز به سوخت

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.