هیوندای i20 فیس لیفت با پنجره مشبک جدید

0

هیوندای i20 فیس لیفت با پنجره مشبک جدید

هیوندای i20 با یک چهره تازه و اضافه شدن برخی از فن آوری های جدید برای سال  ۲۰۱۸ رنگ و لعابی تازه به خود گرفته و به طور کلی تغییر یافته است. نسل فعلی i20 از سال ۲۰۱۴ تا کنون در بازار بوده ، اما مدل فیس لیفت ۲۰۱۸، سبک جدیدی از تکنولوژی و ایمنی را ارائه خواهد نمود و قطعا به مدلی پرچم دار برای این کمپانی تبدیل خواهد شد.

چهره هیوندای i20 به طور کلی تغییر یافته و به روز شده است. در حالی که بسیاری از به روز رسانی ها در این نسخه جدید به چشم می خورد، لکن آن چه بیشتر چشم ها را به خود خیره می سازد این است که کمپانی هیوندای تصمیم گرفته به  جای پنجره مشبک همیشگی I20 از یک پنجره مشبک آبشاری بسیار جذاب تر استفاده نماید، اولین نمونه این خودرو در سال  ۲۰۱۷ به نمایش درامد. تغییر این پنجره مشبک، ظاهر  هیوندای i20 را به طور کلی تغییر داده و این خودرو را منحصر بفردتر از قبل نموده است.

سه سبک بدنه برای مدل جدید هیوندای i20 فیس لیفت

سه سبک بدنه برای این مدل جدید در دسترس خواهد بود که شامل تیپ های  پنج درب، سه درب و فعال خواهد بود. مدل های پنج درب و فعال، شاهد بیشترین به روز رسانی ها هستند، و علاوه بر پنجره مشبک آبشاری، بسیاری دیگر از آپدیت ها نظیر استایل عقب به روز شده در پشت سپرها و چراغ های عقبی، چرخ های جدید ۱۵ و ۱۶ اینچی، یک سقف دو تناژه مشکی فانتوم و تنوع رنگ های بیشتر و متنوع تر برای آنها لحاظ گردیده است.

رنگ های جدید ارائه شده برای مدل ۲۰۱۸ i20 عبارتند از ۱۰ سایه مختلف، به همراه سه رنگ اضافی  قرمز گوجه ای، Champion ، آبی و مرمرین شفاف. در داخل کابین هم این روند ادامه دارد و یک ظاهر جدید به روز شده و گزینه های رنگی منحصر به فرد را می توان در درون کابین یافت که به همراه ویژگی هایی مانند یک رنگ آبی کاملا متمایز، الگوهای ابی نقطه ای یا قرمز نقطه نقطه به همراه عناصر و آپشن های منحصر به فرد  و حاشیه دوزی های بی نظیر ارائه خواهند شد. علاوه بر خلق یک ظاهر استثنایی، مهندسان هیوندای بر فناوری های این مدل فیس لیفت نیز تمرکز نموده اند. i20 دارای یک سیستم سرگرمی جدید ۷ اینچی با پشتیبانی از پلتفرم های Apple CarPlay و Android Auto است که برای اولین بار نیز این فناوری در همین خودرو ارائه گردیده است. همچنین یک شارژر USB جدید نیز در کنسول مرکزی تعبیه شده و ایمنی خودرو نیز تا حد زیادی ارتقا یافته است.

مطالب مرتبط
هدف گذاری کمپانی هوآوی در فروش سری پی 20

جدیدترین فن آوری ایمنی Hyudai SmartSense

i20 در حال حاضر از جدیدترین فن آوری ایمنی Hyudai SmartSense ، از جمله مواردی مانند اخطار خروج از خط، کمک به ماندن در خط ، پیشگیری از برخورد  از جلو، هشدار به راننده و حتی سیستم کمکی نور بالا بهره می برد. البته بیشتر این تجهیزات ایمنی اضافی با هزینه اضافی نیز همراه خواهند بود. تمامی این نسخه های به روز شده و فیس لیفت، با یک موتور استاندارد ۱.۰ لیتری توربو شارژ ارائه می شوند.

این پیشرانه از وجود یک سیستم گیربکس دستی ۵ سرعته بهره خواهد برد و دارای توانی برابر با ۱۰۰ اسب بخار (۷۴ کیلووات) می باشد. هنگامی که این موتور با گیربکس شش سرعته اتوماتیک ارائه شود،  توانی معادل  ۱۱۸ اسب بخار (۸۸ کیلووات) را تولید خواهد کرد. همچنین خریداران می توانند برای اولین بار از گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک نیز بهره ببرند.

موتور بزرگتر ۱.۲ لیتری که در تیپ کوپه و فعال ارائه می شود نیز، به یک گیربکس پنج سرعته دستی متصل می شود و خروجی برابر با  ۷۳ یا ۵۵ کیلووات ( یا ۸۳ اسب بخار (۶۲ کیلووات) خواهد داشت.

در بالای این رده، موتور ۱.۴ لیتری چهار سیلندری ارائه می گردد که، به طور انحصاری با یک گیربکس دستی ۶ سرعته جفت شده و توانی برابر با ۱۰۰ اسب بخار (۷۴ کیلو وات) را تولید می کند. هر سه تیپ هیوندا  i20 با ویژگی جدید stop-start ارائه خواهند شد. آندرواس کریستوف هافمن، معاون رئیس کمپانی هیوندای در این خصوص می گوید: هیوندای i20 یکی از مدل های اصلی و پرچم دار ماست و قطعا همانند نسل های قبلی خود به مدلی پر فروش تبدیل خواهد شد.

با به روز رسانی هیوندای i20 جدید ، طراحی، ایمنی، قابلیت اتصال به بسیاری از پلتفرم ها، و نیروی محرکه، به طور کامل ارتقا یافته و ما امیدواریم بتوانیم نظر مساعد مشتریانمان را جلب نماییم. هنوز مشخص نیست زمانی که i20 جدید برای فروش عرضه شود قیمت آن چقدر خواهد بود. اما انتظار می رود که این خودروی جدید تنها تا چند ماه دیگر در نمایندگی های اروپا قابل مشاهده باشد.

مطالب مرتبط
تحلیلی بر شرکت تولید چراغ های خودروی Cyron Motor

گالری کامل تصاویر هیوندای i20 فیس لیفت جدید:

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.