پشتیبانی watchOS جدید از واچ فیس های شخص ثالث

0

پشتیبانی watchOS جدید از واچ فیس های شخص ثالث

واچ فیس : شرکت اپل هر سال نسخه جدیدی از سیستم عامل خود را منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بین باید به سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS اشاره کرد که همیشه در نسخه جدید ویژگی هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید کمپانی اپل در سال ۲۰۱۵ بود که موفق شد محصول اپل واچ خود را راهی بازار کند، از زمانی که این اپل واچ های کمپانی اپل وارد بازار شد کاربران آنها به استفاده از واچ فیس های پیش فرض محدود بودند به گونه ای که کاربران آنها تنها می توانستند واچ فیس های پیش فرض این اپل واچ ها را شخصی سازی کنند و استفاده از واچ فیس های غیر پیش فرض در ساعت های اپل واچ کمپانی اپل امکان پذیر نبود.

در صورتی که سایر کاربران برند های دیگر مانند پبل یا بهتر است بگوییم ویراواس از چنین ویژگی از همان ابتدا استفاده می کردند.

اما به تازگی خبری مبتنی بر اینکه از این به بعد کاربران اپل واچ ها نیز می توانند از واچ فیس های غیر پیش فرض نیز استفاده کنند، منتشر شده است.

براساس این خبر قرار است توسعه دهندگان اپل در نسخه ی بعدی سیستم عامل watchOS چنین قابلیتی را توسعه دهند به گونه ای که کاربران بتوانند از واچ فیس های غیر پیش فرض در اپل واچ های خود استفاده کنند و دیگر محدود به واچ فیس های پیش فرض نباشند.

احتمال دارد که کمپانی اپل در کنفرانس توسعه دهندگانش اطلاعاتی را در این زمینه بیان کند، یکی دیگر از احتمالات و شایعات در این زمینه این است که، کمپانی اپل ممکن است در ۵ watchOS چنین قابلیتی را به اپل واچ های خود اضافه کند.

مطالب مرتبط
آلپاین خودروی تازه متولد شده رنو

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اپل اطلاعات دقیقی ارائه دهد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.