چاقی صورت با داشتن گونه های برجسته تر

0

گونه ها، بخش مهمی از شکل صورت هستند. تشخیص شکل گونه، در انتخاب مدل مو و آرایش شما نقش دارد. با این حال، بسیاری از افراد در تشخیص این مورد، دچار مشکل هستند. در زیر، مطالبی را عنوان میکنیم که به شما کمک می کنند تا این کار را به روشی بدون خطر و طبیعی انجام دهید. وقت آن رسیده است که در مورد چگونگی داشتن گونه هایی برجسته به طور طبیعی، اطلاعاتی داشته باشید. پس با ما همراه باشید.در اینجا، راه هایی را به شما معرفی می کنیم:

شما به یک آینه عمودی بزرگ نیاز دارید که بتوانید به راحتی و حتی هنگام ایستادن، آن را لمس کنید، بنابراین میتوانید بدون اینکه آینه را حرکت دهید، بر روی آن خطوط صورت خود را بکشید. مطمئن شوید که  نور از بالا به پائین بتابد به جای اینکه مستقیما به روی شما باشد.

بایستید و مستقیم در آینه نگاه کنید، پشت خود را صاف نگه دارید، سرتان را بالا بگیرید و پشت خود را به عقب فشار دهید.اگر موی چتری دارید، به کناری بزنید ویا ببندید.

با استفاده از یک رژ لب یا تکه ای صابون، با دقت اطراف صورت خود را بر روی آینه بکشید.

از زیر چانه شروع کنید و به سمت استخوان های گونه، بروید و سپس منحنی خط رویش مو را بکشید و سمت دیگر صورت را کشیده و دوباره به زیر چانه خود برسید. سعی کنید زمانی که خطوط را میکشید، تکان نخورید.

عقب بایستید و به طرحی که از صورت خود کشیده اید، نگاه کنید.اگر  طرح صورت شما، گرد و با گونه هایی پر و برجسته میباشد، شما دارای صورت گردی هستید که آرزوی خیلی از دخترها میباشد.

گونه های لاغر شما را بالغ و جذاب نشان میدهند، اما گاهی اوقات از آنچه که هستید، بزرگتر جلوه میدهند. پس از زمان طولانی و تلاش برای داشتن گونه هایی لاغر، اکنون  بسیاری از زنان به مراکز جراحی زیبایی مراجعه می کنند تا گونه هایی پرتر و چاق و برجسته داشته باشند. سالهای بسیاری، صورت باریک V شکل، یکی از محبوب ترین مدل های زیبایی به شمار میرفت . بسیاری از دختران از این مدل استاندارد زیبایی، برای داشتن یک چهره باریک با گونه هایی لاغر پیروی میکردند. با این حال، اکنون همه چیز تغییر کرده است وگونه های برجسته و  دوست داشتنی، تبدیل به جذاب ترین مدل شده است .گونه ها همیشه نماد احساساتی همچون جوانی، دلفریبی و پر انرژی و سرزندگی میباشند.

مطالب مرتبط
چه عواملی موجب ایجاد جوش بر روی کشاله ران می شود؟

با این حال، بسیاری از افراد با داشتن گونه های چاق به دلیل بزرگی گونه هایشان، مشکل دارند زیرا به علت افزایش چربی،گونه هایی غیر طبیعی دارند. هیچ کس خواهان این گونه های بسیار بزرگ نیست زیرا، باعث زیبایی چهره شما نمیشوند و شما را چاق نشان میدهد اگر چه بدن دارای ذخایر چربی است، اما هر کسی مقادیر مختلفی چربی ذخیره می کند. افرادی هستند که بسیار لاغر هستند، اما گونه هایشان چربی زیادی دارند.

طبق مطالعات انجام شده در مورد کل چربیهای بدن، خوردن بیش از حد چربی و انجام ندادن تمرینات ورزشی منظم، باعث تجمع چربی بیش از حد در صورت و سایر قسمتهای بدن میشود . علاوه بر این، اگرچه بیشتر اوقات ورزش می کنید، اما اگر کالری که در طول تمرینات ورزشی میسوزانید، زیاد نباشد، داشتن گونه هایی بسیار بزرگ دور از انتظار نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند که داشتن گونه هایی زیبا و برجسته،  غیر ممکن است.

چه دلایلی باعث لاغر شدن گونه ها میشود؟

علل بسیاری برای لاغری وجود دارد و تقریبا همه ما با این دلایل، هر روزه مواجه هستیم. بیشترین دلیل اصلی و صحیح آن، نداشتن چربی در ناحیه گونه، است که دلایل بسیاری دارد از جمله:

پیری

شاید این یکی از دلایلی است که هیچ کس نمی تواند از آن اجتناب کند، مخصوصا اگر برای پوست خود اهمیتی قائل نشوید، به زودی دچار پیری پوست می شوید. هر کسی دستخوش  پیری پوست قرار میگیرد، اما به دلایلی، ممکن است مجبور شوید خیلی زودتر از موعد مقرر، پیری زودرس را تجربه کنید. پیری، موجب چروکیده شدن و ضعیف شدن پوست می شود، و چون سلول های چربی برای پر کردن این نواحی اضافی پوست، افی نیستند، و در نتیجه گونه ها لاغر می شوند.

مطالب مرتبط
اسهال :راه های درمان اسهال عفونی کودکان

کاهش وزن ناگهانی

این قضیه واقعیت دارد که هیچ کسی علت از دست دادن وزن خودش را به درستی، نمی داند. بسیاری از افراد به طور ناگهانی وزن خود را به دلیل نخوردن غذاهای مقوی ، از دست میدهند و به علت از دست دادن چربی، شرایط نامناسبی برای پوست به وجود می آورند. به همین دلیل  گونه هایی لاغر دارند که نشانه ای از سرزندگی و شادابی در آنها دیده نمیشود.

کمبود خواب، استرس طولانی مدت و یا کار بیش از حد نیز باعث می شود که گونه های شما به طور جدی با کمبود چربی مواجه شوند و دیگر آن شادابی و سرزندگی را نداشته باشند و گونه هایتان همانند یک فرد بیمار، لاغر باشد.

تغذیه

نوع تغذیه اغلب نادیده گرفته می شود زیرا ما هنوز عادت های غذایی خود را تحت کنترل در نیاورده ایم. مقدار چربی که استفاده میکنیم بسیار ضروری است. چربی ذخیره شده در بدن،  نه تنها باعث حفظ سلامتی شما نمیشود، بلکه باعث چاق شدن گونه ها نیز میشود. با این حال مصرف زیاد چربی خوب نیست و  باعث می شود که گونه هایی بیش از حد بزرگ و صورتی چاق داشته باشید. بنابراین باید با یک متخصص تغذیه در این مورد مشورت کنید.

عوامل ژنتیکی

عوامل ژنتیکی یکی از دلایلی است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. اگر مادر یا پدر شما دارای گونه های لاغری باشد، احتمالا شما نیز با این شرایط مواجه خواهید شد.اصلاح گونه های لاغر به علت ژنتیکی، بسیار دشوار است.

چه زمان باید به پزشک مراجعه کرد؟

مراجعه به پزشک خیلی خوش آیند نیست، اما اگر بعد از استفاده از روش هایی که ارائه میکنیم، هیچ نتیجه ای نگرفتید انجام دادیم، و باز هم  مایل به داشتن گونه های چاقی بودید، می توانید به یک دکتر متخصص جراحی پلاستیک مراجعه کنید. او مستقیما شما را معاینه کرده و مشاوره می دهد. به خاطر داشته باشید که یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط
بیماری آمیلوئیدوز چیست؟ انواع، علل و علائم

مطالبی که در بالا در مورد گونه، عنوان شد،شامل اطلاعات بسیار مفید و جالبی هستند . همانطور که می بینید، شکل گونه ها در زیبایی شما نقش دارند. داشتن گونه های برجسته و تو پر، خواسته بسیاری از افراد است.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.