کاجار ۲۰۱۹ فیس لیفت محصول جدید رنو

به تازگی این خودروساز فرانسوی تصمیم گرفت تا فیس لیفت کاجار 2019 را پیش از نمایشگاه اتومبیل بین المللی پاریس 2018 رونمایی کند. نمایشگاهی که در ماه اکتبر برگزار شده و طرفداران سخت در انتظار معرفی اتومبیل های به روز و جدید در این نمایشگاه هستند.

0

کاجار ۲۰۱۹ فیس لیفت محصول جدید رنو

کاجار ۲۰۱۹ : شرکت رنو هر سال محصولات جدیدی برای معرفی داشته تا در مقایسه با رقبا پسرفتی نکرده باشد و مدل هایی بروزرسانی شده و مدرن ارائه دهد.

در چند سال اخیر زبان طراحی جدید کمپانی فروش محصولات آن را افزایش داده و از این رو هر روز شاهد فروش بالای مدل های مختلف رنو هستیم.

به تازگی این خودروساز فرانسوی تصمیم گرفت تا فیس لیفت کاجار ۲۰۱۹ را پیش از نمایشگاه اتومبیل بین المللی پاریس ۲۰۱۸ رونمایی کند. نمایشگاهی که در ماه اکتبر برگزار شده و طرفداران سخت در انتظار معرفی اتومبیل های به روز و جدید در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه اتومبیل پاریس همیشه یکی از رویدادهای محبوب خودرویی بوده و کمپانی های بزرگی را به سمت خود جلب کرده است. رنو نیز محصولات جدیدی برای این رویداد در نظر گرفته که کاجار فیس لیفت تنها یکی از آنهاست.

چراغ های LED بروزرسانی شده مدرن در قسمت جلو و عقب زیایی ظاهری کاجار ۲۰۱۹ را دوچندان کرده است. تمامی تریم های کاجار در دامنه رنگ متفاوتی از بدنه داشته و باید آن را مدلی قابل توجه دانست.

برای خرید سه گزینه رنگی جدید در کنار رینگ های آلیاژی ۱۷ تا ۱۹ اینچی در نظر گرفته شده تا مشتریان تنوع انتخاب بالایی داشته باشند. در داخل کابین صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی خازنی با سیستم سرگرمی اختصاصی رنو قرار داشته که به عنوان R-Link 2 شناخته می شود. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز اجازه می دهد بیشتر دستگاه هوشمند را به این خودرو متصل کرد.

در دیگر مشخصات باید به سیستم کنترل تهویه جدید، پنل درب جدید، صندلی های جدید، جای لیوان و برخی دیگر اشاره کرد. در زیر کاپوت پیشرانه ۱.۳ لیتری چهار سیلندر با گیربکس اتوماتیک قرار گرفته که می توان نوع گیربکس را به شکل دستی یا اتوماتیک کلاچ دوگانه انتخاب کرد.

مطالب مرتبط
درز تصاویری از ام جی اچ اس MG HS جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربو 170 اسب بخاری

پیشرانه ۱.۵ لیتری و ۱.۸ لیتری نیز در میان مدل های مختلف موتور کاجار وجود داشته و هر دو مدل در کنار گیربکس دستی قرار دارند اما می توانند به شکل اختیاری اتوماتیک شوند. جزئیات قیمت وعرضه کاجار فیس لیفت ۲۰۱۹ مشخص نشده و انتظار می رود در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ کمپانی فرانسوی اطلاعات کاملی ارائه دهد.

البته پیشتر این شرکت چند محصول جدید را معرفی کرده اما برای رویداد موردبحث محصولات دیگری نیز در نظر گرفته که تنها شاهد کاجار فیس لیفت ۲۰۱۹ نمی شود.

انتظار داریم در ماه های آینده محصولات بیشتری را شاهد باشیم و احتمالا بیشتر آنها نیز از زبان طراحی جدید رنو برخوردار خواهند بود.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.