۸ حقیقتی که باید درباره کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V بدانید

0

۸ حقیقتی که باید درباره کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  بدانید

اگر C7 Chevrolet Corvette Z06 را به یک سدان لوکس چهار درب تبدیل کنید چه چیزی به دست خواهید آورد؟ یک کادیلاک ۲۰۱۸ CPS-V
کادیلاک توانسته برای سومین بار، جذابیت و افسون CTS-V را با تولید توانی بیشتر نسبت به آنچه که هر کسی واقعا نیاز دارد و صدای بلندی که فورا مو را بر تن شنونده سیخ می کند، اثبات نماید.

در حقیقت کادیلاک به یک معیار دینامیک کلاسیک برای آلمانی ها بدل شده است. پس از گذراندن یک هفته با کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  در لس آنجلس، ما به ۸ نکته ای پی بردیم که شما باید درباره این سوپر سدان آمریکایی بدانید.

نگاهی به بدنه کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V

نسل سوم کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  برای توان دینامیک خود، سطح بالایی را در نظر گرفته است. با وزن بدنه ای معادل ۴،۱۴۱ پوند، این کادیلاک، ۳۷۴ پوند سبک تر از مرسدس AMG E63 S 2018 است که دارای چرخه توسعه جدیدتری نسبت به کادیلاک می باشد.

فرمان این کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  چندان سنگین نیست. علاوه بر این، این فرمان، بسیار پیشرفته بوده و فیدبک جاده ای مناسبی را ارائه می کند. درست است که فرمان کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  به پای فرمان پورشه ۹۱۱ GT3 نمی رسد، اما دارای عملکرد بسیار خوبی است.

اسکلت آن نیز بسیار فوق العاده، سبک و به طرز تعجب آوری داینامیک بوده و فضای دلپذیری را برای راننده فراهم می کند. بیشتر موتور وارد قسمت جلو شده است اما دارای فضای مناسبی می باشد و در یک کلام، به زور در این قسمت، گنجانده نشده است.

باید به تیم مهندسی کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  و کادوس برای توانایی هایشان در طراحی چنین سدان هیجان انگیز و عضلانی، با وزن سبک تبریک گفت.


قلب کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V  خشم آلود

Mark Reuss، معاون اجرایی توسعه محصولات GM، به C7 Chevrolet Corvette Z06 ، لقب “خودروی عضلانی خشم آلود بزرگ را داده است. نسل سوم CTS-V از همان موتور سوپرشارژر ۶.۲ لیتری LT4 V-8 استفاده می نماید که توانی معادل ۶۴۰ اسب بخار را تولید می کند. این توان ۱۰ اسب بخار کمتر از توان موتور مشابه Z06 که یک سدان چهار درب بزرگ می باشد، است.

مطالب مرتبط
ولفگانگ پورشه 5 مدل محبوب خود را معرفی کرد


کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V اصلا ظریف و بی سر و صدا نیست

اگر شما به دنبال یک خودروی ظریف و بی سر و صدا هستید، کادیلاک ۲۰۱۸CTS-V ، گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود. ورودی های عظیم هوای موجود در هر دو طرف پنجره مشبک جلو، که برای تغذیه اینترکولر به کار گرفته می شوند، به هیچ وجه بی سر و صدا نیستند.

هود بزرگ و برآمده این خودرو نیز با دریچه هایی برای خروج گرما، به هیچ وجه، ظریف به نظر نمی آید. سپر های جلویی پهن با خروجی های هوا، چهار تیپ اگزوز در عقب و اسپویلر پشتی عظیم، همه و همه به CTS-V ظاهری خشم آلود داده اند.

علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که ۶۲۰۵۰ دلار فیبر کربن در این خودرو موجود است که برای دفیوزرهای های جلویی و عقبی، دریچه هود و اسپویلر عقب استفاده شده است.


کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V عضلانی دارای صدای مهیبی است

اگر طراحی بیرونی کادیلاک CTS-V توجه شما را جلب نکرد، سر و صدا آن مطمئنا توجهتان را جلب خواهد کرد. برای توصیف صدای آن می توان گفت که صدای آن واقعا مهیب است. این خودرو دارای یک سیستم اگزوز فوق العاده است.

کافیست که آن را در حالت Track Mode قرار دهید و اجازه دهید که اگزوز تمام روز سر و صدا کند. استارت اولیه کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V صدای متوسطی دارد و اگر شما در یک پارکینگ با دیوارهای سیمانی هستید، بهتر است آن را فراموش کنید.

کادیلاک ۲۰۱۸ CTS-V همیشه تشنه است

هیچ چیز رایگانی در این خودرو وجود ندارد. همه این سر و صداها و قدرت بی نظیر خودرو با افزایش مصرف سوخت و طبعا هزینه بیشتر همراه هستند. کادیلاک CTS-V 2018 بدون توجه به شرایط، سوخت را می بلعد.

وقتی که تپه های مالیبو را یکی پس از دیگری با این خودرو طی می کردم، مصرف سوختم معادل میانگین ۵.۴ mpg بود اما زمانی که با آن در خیابان های شهر لس آنجلس رانندگی می کردم، این میزان به ۱۳.۴ mpg رسید. اگر این آپشن ها را دوست دارید باید سوختتان را به صورتی تنظیم کنید که بتوانید از این قابلیت ها بهره ببرید.

مطالب مرتبط
کانسپت کادیلاک با سوخت هسته ای با صد سال عدم نیاز به سوخت

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.